BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND21] Rússia

[AND21] Rússia

Set priority
Show messages by
From: Cagallo

This Post:
00
163268.4 in reply to 163268.3
Date: 11/9/2010 5:37:27 AM
Overall Posts Rated:
1111
Bueno, en folguera no sé q tal ho fa d'aler, no l'he provat mai... pero bé, suposo q tot i ser base, era la millor alternativa. Pel que fa als demés, també és ideal que el carrio jugui d'exterior... que suposo q és de lo q jugarà tota la vida (el dia q hi hagi un aler decent).

Algú veu possible entrenar Folguera com a aler encara?

I bé, a mi personalment, potser no m'interessa tant com ha anat el partit, pq no hi ha més remei q acceptar derrotes, sinó que el q més m'interessa és saber si en les setmanes q portem, hi ha hagut una progressió bona respecte la situació inicial. Els jugadors als q ara els hi donem la confiança per estar a la selecció, has evolucionat segons les expectatives? o ens quedem enrere? On em millorat més? qui apunta bé?

No entraré ara en la política d'incorporacions a la selecció, pero ja hi entraré XD

From: Marot

This Post:
00
163268.5 in reply to 163268.4
Date: 11/9/2010 6:13:33 AM
Overall Posts Rated:
916916
Sobre el Folguera, no se com el veureu els altres, però jo crec que no té futur com a aler. Realment és un jugador atípic per la seva habilitat que li falla, potser podria entrenar alguna interior, però no li veuria el sentit, és un monoskilled en dos habilitats i l'única opció és o tindre paciència entrenant les seves exteriors o millorar les que ja te més altes i tot i així està condicionat per el seu potencial.

Sobre les progressions crec que en general bona.

Jugadors com el Pico abans el seu manager l'entrenava lentament, ara per exemple, l'hem convençut perquè entreni a 1 posició en defensa i està millorant, potser dintre de 2 temporades té nivell per l'absoluta. Jugadors com Martí Lopez està progressant molt ràpidament, tot un acert convocar-lo donat que el seu manager està compromes tot i ser lituà, Roura també està millorant i crec que serà un dels puntals la proxima temporada, a més tenim el manager quadrant bé els minuts. Carrió i Verge també entrenen amb un alt nivell d'entrenador amb lo qual la seva progressió serà ascendent. En general els exteriors estant entrenant a un bon ritme i en algun ja es veuen progressions adequades.
A més en alers a part del que he fitxat i que no estan convocats, hi ha el Marc Verdera(17111150) que està entrenant amb un nivell entrenador 6 i entrenaments uniposicionals, que dintre de 3-4 temporades estic convençut que serà un aler dels que pujaran el nivell. Entre aquest també hi han 2 projectes més d'aler que s'haurà de veure com van evolucionant. I bueno entre d'altres exteriors que no estan convocats, tinc constància que van entrenant.

En interiors aquí la cosa és més difícil. Cabedo per ejemple està millorant, però a la que em despisto el manager em confessa que 1 semana no ha entrenat i que farà el possible per millorar més nivells. Potser en 1 temporada si va tenint una progressió constant podria arribar a l'absoluta. Mugardel va entrenant el Xtc ja sap el que vui que millori i Picañol ha de millorar molt... Igualment hi ha algun interior jove no convocat que ara mateix està progressant a un alt nivell.

En general, estem donant prioritat a entrenaments a 1 posició sempre i a biposicionals, coordinant no tindre jugadors del mateix estil, sinó buscar varietat de jugadors.
La plantilla és jove, però si entrena en la línia que estem marcant i els managers segueixen entrenant bé i amb entrenadors nivell mínim 5, la progressió serà ascendent.

PD: Com veus, hem anat donant entrada a jugadors per donar rotació, segurament d'aquí al final de campionat potser entra 1 o 2 jugadors que donin certa competitivitat en els partits oficials, després en els amistosos segurament donem entrada a jugadors més joves però que ara mateix encara no estan preparats per a un partit oficial.

Last edited by Marot at 11/9/2010 6:16:50 AM

This Post:
00
163268.6 in reply to 163268.5
Date: 11/9/2010 10:27:03 AM
Overall Posts Rated:
1111
Merci per la info, ja n'anirem parlant.

Només un apunt. Mirant el meu rival a la copa, PIRES 75 (del serip), he vist q té un base de 18 anys, MVP potencial, sense jugar. No hi ha cap protocol per part vostra per intentar q jugui o vendre'l?? (jo el podria fitxar, per descomptat)

This Post:
00
163268.7 in reply to 163268.6
Date: 11/9/2010 12:23:11 PM
Overall Posts Rated:
3737
D'acord q no es podia guanyar a Russia, però un 1 de 16 en tir (mr folguera) no seria com per estar a la selecció.

This Post:
00
163268.8 in reply to 163268.7
Date: 11/9/2010 1:05:45 PM
Overall Posts Rated:
796796
D'acord q no es podia guanyar a Russia, però un 1 de 16 en tir (mr folguera) no seria com per estar a la selecció.

D'en Folguera no busquem que faci 10 cistelles per partit. No sé si t'has fixat però en 4 partits ha donat 26 assistències. Només he mirat els seus números, no l'he comparat amb ningú, però sense dubte en aquesta faceta del joc compleix i molt. La seva presència a la U21 està més que justificada. També és clar que ha de millorar el tir, això és obvi.

No tot és ficar-la, o sí... ;)

Salut!

From: Xtc

This Post:
00
163268.9 in reply to 163268.8
Date: 11/9/2010 3:13:06 PM
In your face
II.2
Overall Posts Rated:
122122

No tot és ficar-la, o sí... ;)

mmmmmmm.......grrrrrr!!

Last edited by Xtc at 11/9/2010 3:13:35 PM

From: Serip

This Post:
00
163268.10 in reply to 163268.6
Date: 11/9/2010 3:40:30 PM
Overall Posts Rated:
1313
Tranquil que ja li he donat els minuts que necessitava i no esta en venta " Rival de Copa"

:)

This Post:
00
163268.11 in reply to 163268.6
Date: 11/9/2010 3:48:42 PM
Overall Posts Rated:
796796
Només un apunt. Mirant el meu rival a la copa, PIRES 75 (del serip), he vist q té un base de 18 anys, MVP potencial, sense jugar. No hi ha cap protocol per part vostra per intentar q jugui o vendre'l?? (jo el podria fitxar, per descomptat)

El protocol és contactar amb el mànager i detectar quin és el problema, i si el problema persisteix doncs trobar una solució positiva per a tothom, ja sigui vendre'l o el compromís de donar entrenament.

This Post:
00
163268.12 in reply to 163268.10
Date: 11/10/2010 3:12:36 AM
Overall Posts Rated:
1111
Jojojojo

Llàstima!