Ook Lin een zware blessure. Brooklyn was toch vooraf een beetje mijn sleeper team.
Ik verwacht niet veel van philly, ze missen een winning culture. Ik verwacht eigenlijk dat de Pacers de play-offs gaan halen. Ze zijn inside gewoon erg goed. Zeker met Sabonis van de bank, hij startte toch vorig seizoen meer dan driekwart van de wedstrijden voor OKC.
Guards zijn solide en Lance Stephenson is in Indiana op een of andere manier een behoorlijke speler.
Boston is naar mijn mening overrated. Ik verwacht Cleveland 1. Dan Toronto en Washington vechtend voor 2. En dan hopelijk de Bucks, vind dat een prettig team. Verwacht Boston dan op 5. New york, Chicago en Atlanta verwacht ik helemaal niks van. Orlando, Detroit Charlotte vind ik ook weinig. Brooklyn ook al redelijk kleurloos zeker zonder Lin. Dan verwacht ik Miami op 6. Indy op 7 en philly op 8, als ze niet teveel blessures krijgen.
In de West zuebik Gsw, Houston, spurs en OKC als zekerheidjes. Sacramento, Phoenix , Dallas en beiden LA teams zie ik niet de play-offs halen. De andere 6 teams zijn denk ik erg aan elkaar gewaagd en durf ik nu niet te voorspellen waar ze gaan eindigen.
Only in the dark, we succeed!