Over de wedstrijd:
Ik baal hier nog steeds echt enorm van. Wel denk ik na de wedstrijd bekeken te hebben dat de 2-3 zone een goede keuze was, door de 2-3 zone hadden ze het aanvallend vrij lastig en hebben wij de rebound battle zelfs gewonnen.
Het probleem lag aan onze kant in de aanval. Voornamelijk in de turnovers waarvan we er 18 hadden en Zwitserland maar 7. Dit zorgde ervoor dat hun in totaal 20 schoten extra hebben gekregen dan wij wat precies het verschil maakte. Dit komt voornamelijk doordat hun onze aanval perfect hadden voorspeld, dit verbaasde mij wel enorm omdat ik niet per de iets is dat ik veel gespeeld heb.
Omdat ik echt benieuwd was hoe hij dit wist heb ik hun manager een berichtje gestuurd en ook hij zegt dat het een gok was. Helaas voor ons was het van hun kant een fantastische gok die ons de eerste nederlaag van het seizoen en een slechte start van het seizoen oplevert.
In ander slecht nieuws.
Macedonië, onze tegenstander van volgende week heeft de wedstrijd van gisteren gewonnen in een walkover. Hierdoor hebben we ook hier geen data die we kunnen analyseren om ons beter voor te bereiden op de wedstrijd. Dus daar baal ik ook van.
Last edited by Shark1999 at 5/3/2022 5:48:43 AM