BuzzerBeater Forums

BB Norge > NBA-tråden

NBA-tråden

Set priority
Show messages by
This Post:
00
36455.4 in reply to 36455.3
Date: 6/21/2008 3:11:45 PM
Nøtterøy Funkadelics
BLNO
Overall Posts Rated:
151151
Second Team:
Nøtterøy Funkadelics II
Når vi er inne på New York, i Dagens Næringsliv på fredag leste jeg at New Jersey Nets er på vei over elva, og skal - hvis alt går i boks - bytte navn til Brooklyn Knights. Jay-Z er inne på eiersiden, og trekker i trådene stod det å lese....

Ikke helt samme klubb-følelsen i statene tydeligis. Money talks. Hadde ikke blitt så blid om de bare flyttet Stabæk Fotball til Arendal.....

This Post:
00
36455.5 in reply to 36455.4
Date: 6/21/2008 3:17:36 PM
Overall Posts Rated:
1717

Nei, det er sant. Nærmest utenkelig at noe sånt skulle skjedd her til lands, men i USA er det slett ikke uvanlig med denslags manøvre.

Forøvrig kan man jo dra noen sammenligninger med Wimbledon....

Forresten er jeg meget spent på hvem Bulls velger i draften...Beasley eller Rose?

This Post:
00
36455.6 in reply to 36455.5
Date: 6/21/2008 3:43:34 PM
Overall Posts Rated:
00
Beasley for han er et beist! ;) men samtidig så er jo Rose Chicago-gutt, men de har jo allerede gode guarder i kirk, gordon og hughes, så ingen tvil egentlig om at Beasley går først!

Ångående playoffs så er jeg ikke veldig stor fan av verken Lakers eller Boston!
Men har veldig sansen for Walter Ray og KG så holdt vel egentlig med Boston ;)

Også må alle som leser dette så disse vidioene av Kobe....han er jo helt gæærn :P
http://www.youtube.com/watch?v=BIWeEFV59d4
http://www.youtube.com/watch?v=AaJglK4IAf4&feature=related

This Post:
00
36455.7 in reply to 36455.6
Date: 6/21/2008 4:22:08 PM
Overall Posts Rated:
1717

Du vet at den videoen hvor Choke Bryant hopper over bilen er fake? :-)

Angående Chi så kan de jo trade bort et par av de eksisterende guardene de har til fordel for Rose som fort kan bli en PG vi hører fra i lang, lang tid fremover. Ingen tvil om at de trenger noen med skills på innsiden men det kan de altså skaffe seg selv om de henter Rose.

I motsetning til Beasley hvor man er litt usikker på rett posisjon samt hvorvidt han er treningsvillig nok til å jobbe seg skikkelig god.

This Post:
00
36455.8 in reply to 36455.7
Date: 6/21/2008 4:39:00 PM
Overall Posts Rated:
00
Har hørt at den er fake men har aldri visst helt om den er ekte eller falsk. Er jo dumt å utsette seg for noe som kan gjøre at du aldri kan spille basket mer i hele ditt liv. Den andre vidioen tror jeg egentlig også er fake, ser litt for godt ut til å være sant?

Men det er sant det du sier om at Beasley er en slask :P men bare han vil gjør han som han vil ihvertfall er det sånn på det nivået han har spilt på hittil, men jeg er jo fullt klar over at NBA er et par hakk høyere enn college, men ingen grunn til å tvile jeg kan garantere at de tar Beasley!

This Post:
00
36455.9 in reply to 36455.8
Date: 6/21/2008 5:05:47 PM
Overall Posts Rated:
1717

Jeg har også hørt ryktene om at de tar Beasley, håper bare ikke de kommer til å angre fryktelig på det valget.....slik jeg frykter.

Jeg håper egentlig at de tar Rose, såpass gode PG er det ikke mange av. Får de til en deal der de trader et par av de andre guardsene for en PF så er det fantastisk.
Rose er en type som gjerne gjør de rundt seg bedre, det har jeg i grunn ikke inntrykk av at Beasley gjør. Jeg får litt Kobe følelse av Beasley, masse masse talent men egoistisk og ingen lagspiller.

Last edited by 23Larsen at 6/21/2008 5:09:02 PM

This Post:
00
36455.10 in reply to 36455.4
Date: 6/21/2008 5:07:56 PM
Overall Posts Rated:
88
Det hadde jeg blitt. Fått seg en ordentlig stadion også.....

Sometimes I think, sometimes I don't
This Post:
00
36455.11 in reply to 36455.9
Date: 6/21/2008 5:32:35 PM
Overall Posts Rated:
00
Eventuelt om Rose blir trukket først som jeg egentlig ikke har utelatt helt kan skje! :P Blir han ikke da den første PG som har blitt trukket først på 12 år??. Kan ikke huske at noen andre PG's har gått først i draften siden Allen Iverson ble plukket først i 1996. Men når det er sagt så er det vel mange delte meninger om AI sin posisjon på banen....

This Post:
00
36455.12 in reply to 36455.11
Date: 6/21/2008 5:47:12 PM
Overall Posts Rated:
1717

Det husker jeg rett og slett ikke, godt mulig det stemmer for som nevnt så gode PG sjeldne.

AI er en ankelknuser av det sjeldne slaget. Rose scorer kanskje ikke like mye poeng men han har samme hurtighet og killer crossover.

Apropos crossover, savner Tim Hardaway. Snakker om kvalitet PG i alle fall før skaden. Kun legenden The Big O som nådde 5,000 poeng og 2,500 assist raskere enn hva Tim Hardaway gjorde.

Trist at han mistet hodet og ødela ryktet sitt mot slutten av karrieren med gay-kommentarer og idioti på banen. Litt på samme måte som en annen av mine tidligere favoritter Latrell Sprewell som også mistet hodet fullstendig og oppførte seg som en skikkelig idiot.

From: Tektide
This Post:
00
36455.13 in reply to 36455.12
Date: 6/22/2008 1:18:54 PM
Overall Posts Rated:
00
Sprewell ble vel mer og mer interessert i biler etterhvert, og ofret karrieren som baller for å få henge med gutta i Pimp My Ride på EminemTV.

Jepp, det var stor stas å se at Celtics kom i mål denne sesongen. Og hvilken klassiker av en sesong..! Lenge siden NBA har vært så spennende.
Er ikke noen utpreget Celtics-supporter, men da Ray Allen dro fra Sonics, hengte jeg meg på. Da de like etter fikk Garnett var det liten tvil om at dette var et lag som var verdt å holde ekstra godt øye med. Det er ikke så farlig egentlig hvem som vinner, men det er som ved ethvert kommunevalg, det er morsommere når man har stemt. Syns også det var på høy tid at Pierce, Allen og Garnett fikk seg en ring, det har de sannelig fortjent. Kobe har mer enn nok bling fra før, og kommer nok til å få mer. Derfor var det også ekstra godt å se at Celtics klarte det i år, Lakers kommer til å være enda bedre neste år med Bynum tilbake, og kanskje har de også klart å banke litt toughness inn i Gasol. What a wimp!

Finfint med en NBA-tråd, burde selvfølgelig ha vært på plass under sluttspillet, nå skjer det jo ikke all verden på den kanten før november. Men igjen, en NBA-tråd er glimrende, de fleste gutta jeg vanker med tror fortsatt basketball handler om førstemann til 200 poeng eller noe tilsvarende teit.

This Post:
00
36455.14 in reply to 36455.13
Date: 6/22/2008 2:46:30 PM
Overall Posts Rated:
1717
de fleste gutta jeg vanker med tror fortsatt basketball handler om førstemann til 200 poeng eller noe tilsvarende teit.

Hehe, kjenner til den sitausjonen der ja:-)

Spørs om Celtics har muligheten til å ta tittelen en gang til, de er ingen ungfoler og det er egentlig overraskende at de kom gjennom sesongen med alle mann i noenlunde god behold.
Så spørs det også hvor mange mann de klarer å beholde etter denne sesongen.

Med Bynum tilbake blir nok Lakers sterkere ja og det er ikke helt godt å se hvem som skal stoppe dem neste år.

Men det er lenge til neste finale og hvem vet, kanskje kan et annet lag gjøre en lignende Gasol-overgang og sige opp som en utfordrer.

Advertisement