BuzzerBeater Forums

BB Magyarország > U21 VI

U21 VI (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
256035.409 in reply to 256035.404
Date: 1/10/2015 4:30:51 AM
Overall Posts Rated:
350350
Ki hazudik? Itt a bizonyság! (27700)

Senki sem tiltakozott, hogy ne válasszam ezt, te sem tiltakoztál.


Írtam hogy nem érdekel az u21 és azon sírtál, hogy közösség is belesz..k, akkor meg miért baj, ha utólag próbáljuk kimosni a szennyest?
Jól emlékszem arra, amikor előre felvázoltam a kinti fórumon mit mennék egyes meccsek előtt..
Akkor is elkezdtél kötekedni velem, hogy ez nem jött össze meg hogy amatőr vagyok és a többi...
Persze, mert SZÁNDÉKOSAN mást állítottak

Ha meg akkora PROFI vagy ideje lenne vébét nyerni és azt egy ilyen csapattal is képes vagy elérni, Profikám.
Nem érdekel ezután, hogy a körülmények így meg úgy, tessék profin viselkedni és vébét nyerni.

This Post:
00
256035.410 in reply to 256035.404
Date: 1/10/2015 4:41:27 AM
Overall Posts Rated:
350350
Hol olvastál ekkora baromságot?


(256035.365)

Tessék! Elmondtam mit kellett volna. Miért baj? Ja, hogy, mert nem jó? És a döntésed jó volt? Egy nagy túrót volt jó!

(256035.350)

Most akkor mi van?
Ha nem szól senki az is baj meg, ha valaki kinyitná a szemed hiba után az is?? Nem értem ezt... Döntsd el mit szeretnél!
Segítsünk vagy kussba legyük?

Last edited by ReMiX ™ ☎ at 1/10/2015 4:41:54 AM

This Post:
11
256035.411 in reply to 256035.410
Date: 1/10/2015 6:31:35 AM
Quahog Toy Boys
II.1
Overall Posts Rated:
8989
szerintem megint kezd elfajulni ez a vita, próbáljátok meg normális hangnemben folytatni.

This Post:
00
256035.412 in reply to 256035.410
Date: 1/10/2015 5:36:51 PM
Overall Posts Rated:
411411