Mirolle ensinmäinen vastaus, miten "päästin" Jokimaan nousemaan... Noo pistäisin jopa randomin piikkiin viimeisen ottelun, en ymmärrä loppupeleissä miten tässä näin kävi, oliko heillä aivan loistava peli-into? Itse menin 8 joten uskoisin, että heillä ei kovinkaan paljon isompaa ollut. Jos tiedät syyn (muun kuin heidän ulkohyökkäyksen) niin kerro ihmeessä, olen pelkkänä korvana. Välierissä olisi pitänyt rentoilla, mutta en uskaltanut riskeerata finaalipaikkaa joten normilla menin.
Seuraava zafmannille, miten kehittäisin potenttiaalisia suomalaisia pelaajia? Tässäpä kova pähkinä purtavaksi, ensinmäisenä foorumeilla kyselisin yleisesti onko treenaajia, scouttaajia ja pelipaikkavastaavia? (no shit sherlock) Scouttaisimme yhdessä taas draftit, joukkueet ja siirtolistat, kun potenttiaallisia pelaajia löytyisi pelipaikka vastaavat ottaisivat yhteyttä minkälainen valmentaja heillä on ja pyytäisimme hankkimaan mahdollisimman hyvän mitä talous tilanne kestää, jos he haluavat kehittää pelaajaa maajoukkue käyttöön, jos ei niin pyrkisimme ohjaamaan heidät sellaisen managerin alaisuuteen joka olisi kiinnostunut treenaamaan.
Tässä tietenkin pitäisi olla mukana U-21 valmentaja, MJ-valmentaja, 4-5 pelipaikka vastaavaa, scoutteja mahdollisimman paljon ja tietenkin tärkeimmät treenarit jokaiselle pelaajalle, heille pitäisi saada yhdenpaikan treeniä.
Pelaajat tehtäisiin ensinmäisenä U-21 joukkueelle, sen jälkeen heitä seurataan ja ohjeistetaan MJ:iin käyttöön. Itse voisin sitoutua tähän hommaan vaalien jälkeen tekemään duunia tämän asian yhteydessä.
-possu-