Zeker wel blij dat ie 160 nog aangetikt heeft. Uiteraard weet ik ook dat die ene HA pop hem niet opeens beter maakt, daar ging het me al niet meer om. Training op een belangrijke skill had hem ongetwijfeld al veel eerder laten cappen, dus dat zou toch geen nut hebben gehad.
Voor het NT heb ik mijn bijdrage wel geleverd door zijn stamina naar een prima niveau te tillen icm veel uitstekende vormen.
Ik had uiteraard die laatste pop ergens vorig seizoen al verwacht en idealiter hem verkocht voordat het NT ver in het WK geraakt was zodat hij weer bruikbaar zou zijn in de eindfase. Ik had een bedrag van rond de 7m in mijn hoofd voor verkoop midden vorig seizoen, een bedrag dat jij ook als richting noemde toen. En op dat bedrag had ik mijn vervolgplan ook enigszins op ingericht.
Maar ik moet ook realistisch zijn en de kans dat het op die manier zou uitpakken (160 tsp, verkopen voor goed bedrag en NT dat niet/nauwelijks last zou hebben van verkoop) was natuurlijk ook niet zo groot.
Voor nu blij dat hij dus verkocht wordt. De komende periode zal voor mij toch wat plichtmatig worden. Na alle successen en toch wel intensieve periode is er voorlopig nog geen nieuwe uitdaging. Dus even op laag pitje verder en dan komt de echte zin straks vanzelf weer verwacht ik. Voorlopig heb ik nog geen genoeg van dit spel:-)