Jos näin tehtäisiin esimerkiksi u21 tiimin puolesta niin siellä olisi tällä hetkellä varmaankin rosterissa noin 7-9 pelaajaa...
Eli Suomalaisia 21v. tai alle olevia pelaajia on 7-9 kpl?
Mä en ymmärrä enää yhtään mistä sä puhut.
jartsa, olisi minustakin erittäin helppoa huudella "ulkopuolisena" kuinka asioitten pitäisi olla ja kuinka ei
Ja sisäpuolella olevilla ainoastaan saa olla mielipide, muut pitäkööt lärvinsä kiinni, niinkö?
jos tutkisit hieman suomen pelaajia joilla on edes jonkinlainen mahdollisuus pelata u21 tiimissä niin heitä on tosiaan vain kourallinen.
Mä puhuin jo aiemmassa viestissäni siitä, että omat keinotekoiset rajat pitää unohtaa, meni näköjään kuuroille korville. Jonkinnäköinen mahdollisuus pelata Suomen U21-joukkueessa on suomalaisella korkeintaan 21-vuotiaalla pelaajalla. Muilla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta(edellyttäen, että bugeja ei ole). Joku niistä on paras, jälleen kerran KUNNOT MUKAANLUKIEN.
vaikkapa nyt PG-paikalla viimeisessä kahdessa ottelussa aloittavana pelaajana on ollut 20-vuotias. mitä se kertoo 21-vuotiaitten tasosta?
Epäilisin, että Illikainen on parempi, mutta mulla niitä taitotasoja ei ole. Oman pelaajani ei pitäisi olla kauhean kaukana tuosta 20-v. pelaajasta, mutta ilmeisesti huonompi kuitenkin. Näin päättelen joukkueenvalinnasta.