BuzzerBeater Forums

BB Nederland > idee voor talenten

idee voor talenten (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
22
153326.42 in reply to 153326.38
Date: 8/29/2010 7:31:29 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik heb enkel een PM gestuurd over het feit dat ik het als storend ervaar wanneer bij elke post een sneer naar anderen zit. Dan ga je vervolgens hier weer in een negatieve tendens schrijven, dat ik weg loop voor een discussie of wat dan ook. Dus, totale onwaarheid.

Daarnaast zeg je dat je een discussie wil voeren, maar je hebt niks om discussie over te voeren. Kort door de bocht kritiek geven op de managers die al heel veel tijd in BB-Nederland hebben gestoken is geen discussie. Op het moment dat je argumenten aandraagt die ook nog iets bevatten behalve een verwijt of verwijzing naar de kwaliteiten van je eigen spelers kan er gepraat worden.

Ik heb meerdere keren is al aangegeven dat nieuwe input goed is, maar je draagt het idee uit dat jouw input niet gewaardeerd wordt, omdat het van jou komt. Enigzins een ‘calimero’ gedachte.

Op zoek gaan naar manieren om BB-NL beter te maken is prima, maar als dat ten koste moet gaan van fair-play, dan kan je daar toch niet trots op zijn? Een sportman die doping nodig heeft om te winnen is geen echte winnaar. Als jij van mening bent dat het kortzichtig is dat men vertrouwen heeft dat cheaters uiteindelijk gepakt worden, dan mag dat. Prima, eigen keuze.

Ondertussen heb je al meerdere malen gezegd dat het NT en U21 je niks boeit, dat is duidelijk. Dus laat het daar nu maar bij. Een herhaling van zetten, die telkens dezelfde klaagzang oplevert is zonde van jou, mijn en andermans tijd.

Tot slot, BB-NL is geen middenmoot, geen middelmaat, maar gewoon goed bezig. In onze verhouding users tot plaats op de wereldranglijst zijn we echt goed, maar als jij het idee hebt dat door te cheaten wij op kunnen tegen landen met het tienvoudige aan trainers, mag je dat ook gewoon denken! Alleen dan de huidige prestaties als onvoldoende te omschrijven omdat jouw hypothese niet wordt doorgevoerd, vind ik niet spreken van eerlijkheid.

Message deleted
Message deleted
This Post:
00
153326.45 in reply to 153326.44
Date: 8/29/2010 8:16:11 AM
Overall Posts Rated:
00
Ik lees al een tijdje mee..
het valt me op dat iemand zich niet populair aan het maken is. = )

Message deleted
This Post:
00
153326.47 in reply to 153326.46
Date: 8/29/2010 9:05:29 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik ga me vanaf nu weerhouden van reageren op snowflake, het is duidelijk dat er niet normaal gecommuniceerd kan worden en dat door dringen niet gaat lukken. Chapeau!

Message deleted
Message deleted
This Post:
11
153326.50 in reply to 153326.49
Date: 8/29/2010 9:39:23 AM
Overall Posts Rated:
22
Kan iemand deze post sluiten.

Het lijkt wel of er stel kleuters bij elkaar gezet zijn. Mijn zoon en dochter op een regenachtige vervelende zondag (zoals nu) zijn nog minder vervelend, terwijl ze elkaar al continu de haren uit trekken.

Overigens ben ik zeer benieuwd naar de man achter Snowflake108 (komt ie ook op jullie BBQ?). Lang geleden dat ik iemand hier gezien heb met zoveel intuitie voor verkeerde manier van communiceren. Mocht ie bij mij werken was hij of ontslagen of op een maandenlang coachingstraject gezet voor communiceren in de hoop dat het misschien nog goed komt.

Beste snowflake, ik zit al wat langer in de bedrijfswereld en in management rollen, ik weet niet wat je ambities zijn op professioneel gebied, maar als je het wil maken in het bedrijfsleven zal je je toch echt iets anders moeten opstellen.

Maar wat mij betreft mag het hiermee afgelopen zijn. Ik heb er genoeg van, en de meeste anderen ook begrijp ik.

From: Thijs
This Post:
00
153326.51 in reply to 153326.50
Date: 8/29/2010 10:12:04 AM
Overall Posts Rated:
9292
We zijn inderdaad wel erg ver off topic beland en het ziet er niet naar uit dat we ooit nog terug on topic komen in deze thread. Mocht er toch behoefte zijn om een discussie te voeren over hoe we als gemeenschap om gaan met talenten, dan kan iedereen daar altijd een nieuwe thread voor openen. Bij deze sluit ik deze.