Hehe, takk for linken. Har ikke sett den siste Spike Lee reklamen før og den var bra!
Apropos Air Jordan så var det første paret jeg eide Air Jordan IX. Jeg synes fortsatt de er knalltøffe og skulle gjerne eid dem igjen. Desverre ville vel et par originale være så gamle at man ikke kan bruke dem uten å ødelegge dem. Usikker på om det er laget retro utgaver av dem men har hørt at retroene desverre skal være av heller tvilsom kvalitet.
Bestillte meg også XI ettersom jeg syntes de var knalltøffe men da pakken kom ble jeg skuffet for der lå det et par XII. De syntes jeg forsåvidt også var tøffe men ikke så rå som XI. Dessuten viste det seg at metallhempene øverst gnagde på foten under spill.
Etter fadesen med denne bestillingen prøvde jeg ikke å bestille sko mer og det viste seg vanskelig å tak i Air Jordans her i byen, dermed ble det ikke flere på meg.
Synes Air Jordan serien var sterkest fra IX til XII, etter det var det litt ymse frem til XX1 (i knallrødt) og spesielt XXIII. Den siste vurderer jeg å kjøpe meg men ikke før jeg har prøvd dem på foten ettersom de ettersigende skal være smale. Det passer min donaldfot svært dårlig. Bra da at det sannsynligvis tar en tur innom New York i April.
Kan fort bli en dyr affære om jeg ramler innom denne sjappa (kan bli dyrt bare å dra innom nettsjappa, utrolig mye stilige sneakers):
http://www.flightclubny.com/Forresten.
"....Det er den desidert beste idrettsmann vi noen gang har sett, uansett idrett. Punktum..."
Jeg er naturligvis helt enig:-)