Någon som har några bra tips på hur man slår Glaskulan (helst med reserverna)?Jag har ett tips. Men hur mycket betalar du?Det beror på informationen och hur jag kan använda den. Vad vill du ha för information? Uppställning och taktik? Annars kan du alltid köpa en b-uppställning eller C, om du vill det?
Någon som har några bra tips på hur man slår Glaskulan (helst med reserverna)?Jag har ett tips. Men hur mycket betalar du?Det beror på informationen och hur jag kan använda den.
Någon som har några bra tips på hur man slår Glaskulan (helst med reserverna)?Jag har ett tips. Men hur mycket betalar du?
Någon som har några bra tips på hur man slår Glaskulan (helst med reserverna)?
Ta med några extra bollar, GIFarna brukar kasta bort en 20-25 stycken per match.
Någon som har några bra tips på hur man slår Glaskulan (helst med reserverna)?Jag har ett tips. Men hur mycket betalar du?Det beror på informationen och hur jag kan använda den. Vad vill du ha för information? Uppställning och taktik? Annars kan du alltid köpa en b-uppställning eller C, om du vill det? Vad ska du ha för en C-uppställning med TDL?
Ta med några extra bollar, GIFarna brukar kasta bort en 20-25 stycken per match. Fick mig att skratta ;) fint med ett aktivt forum woo :P Någon idé om hur jag kan spöa Estudiantes Sthlm med så lite ansträngning som möjligt haha
Någon som har några bra tips på hur man slår Glaskulan (helst med reserverna)?Jag har ett tips. Men hur mycket betalar du?Det beror på informationen och hur jag kan använda den. Vad vill du ha för information? Uppställning och taktik? Annars kan du alltid köpa en b-uppställning eller C, om du vill det? Vad ska du ha för en C-uppställning med TDL?Inte så mycket! Skulle nöja mig med soligt väder då jag är ledig. Inte som vanligt att det är mulet. Kan du fixa det?