No millä mittarilla sitten valitaan ne ketkä ovat ne 8 parasta, jollei voi asettaa rajoja?
Etsit ne 8 parasta ja sillä sipuli. Ei mitään ei "riittävän tasokas"- höpinää ennenkuin ne 8 parasta on löydetty. Silloinkin mielestäni vasta pelaajille sijoilla 30+ voi alkaa antamaan "ei riittävän tasokas" leiman. Näistäkin joku voi tosin päihittää sen "superstaran", kun sen kunto vedetään olemattomaan.
Tämän EI pitänyt olla näin vaikeaa. Ja rautalanka allkaa olemaan vähissä.
Ilman vertailua
En ole missään pyytänyt lopettamaan vertailua. Haluaisin, ettei aseteta keinotekoisia rajoja, joka vähentää vertailua. Tällainen raja voisi olla esimerkiksi, että U21 sentterillä on oltava vähintään jäätävät levypallot(mulla ei ole näistä mitään hajua, mitä ne ovat). Jos on sitten pelaaja, jolla on "vain mahtavat" levypallot ja kaikki muut merkittävät taitotasot korkeammalla kuin muilla, jätetään hänet ulkopuolelle, koska ei ole riittävän tasokas. Tai jotain pelaajaa arvioidaan vain taitojen perusteella ja samalla on kuitenkin tiedossa, että manageri peluuttaa häntä täysillä minuuteilla kaikissa matseissa. Valitaan joukkueeseen, kun on riittävän tasokas.
Paras pelaaja se jolla on isoin palkka, pisin mies, kovin JS, kovin kestävyys, aina pelikunto 9, suurin DMi jne. Voin siis suoraan ilmoittaa että Suomen NT pelaajien taso ei riitä voittoon.
Ei tällä hetkellä riitäkään, eikä tilanne ainakaan helpota, jos suomalaisia pelaajia luokitellaan huonoiksi ja niille ei tarjota treeniä.
Isoja sanoja ja mielipiteitä ja suuria ajatuksia.
Niin meillä neroilla tuppaa olemaan ;D
Oletko itse valmis treenaamaan Kumpumäkeä NT toiveiden mukaan? Potentiaali on ja lähtökohdat löytyy.
Shoot me if I don't. Ko. miestä on treenattu jo U21-joukkuetta varten, mutta ilmeisesti lähdössä on jouduttu antamaan hieman liikaa tasoitusta ja portit eivät auenneet, pontentiaalilla tämä käännetään voitoksi. Oldtimerilta voit kysyä, olen jopa
vaatinut treeniohjeita. Sinuunkin olen jo yhteydessä ollut, kun PG-pelipaikkavastaavana toimit. Tehtäköön tämä selväksi lähinnä muille näitä tekstejä lukeville.