BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 NT

U21 NT

Set priority
Show messages by
This Post:
00
321435.47 in reply to 321435.46
Date: 4/11/2024 4:52:32 AM
The Golden Warriors
II.2
Overall Posts Rated:
5858
Second Team:
The Golden Warriors II
Hallo Smartie + alle andere nederlandse managers,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik kan hier op het openbare forum niet veel plaatsen over hoe een opstelling tot stand is gekomen of met welke inzet we hebben of gaan spelen. Dit puur om het feit dat er altijd BC of managers van andere landen buitenlandse forums bij langs gaan om mogelijke informatie te verkrijgen. Als ik dat hier zou delen dan kan ik net zo goed mijn opstelling aan mijn tegenstander geven met de skills erbij. Dit is helaas het nadeel van dit forum.
Ik wil best meer informatie delen en hoe we tot een bepaalde opstelling komen, maar dan zal ik je toch moeten verwijzen naar de gesloten Oranje Boven forum of Discord. Via die 2 kanalen kunnen alleen de mensen die toegang hebben de informatie lezen die erop gedeeld wordt.

(https://buzzerbeater.com/community/fedoverview.aspx?fedid=...)
(https://discord.gg/CU3erDhj)

Mocht je na het seizoen nog steeds willen weten welke inzet we gespeeld hebben in elke wedstrijd, dan kan ik dat na de officiële wedstrijden wel delen.

This Post:
00
321435.48 in reply to 321435.47
Date: 4/11/2024 8:55:19 AM
The Smarties
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
2222
Bedankt voor je reactie!
Duidelijk en zeker begrijpelijk. Mocht ik tegen het einde van het seizoen nog benieuwd zijn naar bepaalde zaken zal ik het dan nog een keer opvragen.
Ik zal binnenkort ook is kijken naar het discord kanaal, ik heb geen supporter, dus het Oranje Boven forum kan ik helaas niet in kijken of me bij aansluiten.

From: Tesse

This Post:
00
321435.49 in reply to 321435.48
Date: 4/13/2024 9:32:59 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
531531
Second Team:
The Milk
Het discord kanaal is absoluut aan te raden en dan met name voor activiteit rondom de NT of U21 wedstrijden. Daarnaast is het redelijk laagdrempelig en kan je het ook gerust een maand negeren om het weer te openen wanneer je wel iets wilt.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
321435.50 in reply to 321435.49
Date: 4/14/2024 7:14:43 PM
The Golden Warriors
II.2
Overall Posts Rated:
5858
Second Team:
The Golden Warriors II
Allereerst sorry voor de verlate update van de wedstrijden, mijn collega op het werk vond het nodig om een zoontje te krijgen en vrij te nemen en zo mij met extra werk op te zadelen!

Maar goed, bijna 2 weken geleden traden we aan tegen Tsjechië. Deze wedstrijd moesten we gewoon kunnen winnen. Dit hebben we gelukkig ook wel gedaan alleen heel makkelijk ging het niet. Zoals je nu na 4 wedstrijden al kunt zien hebben de Tsjechen een van de beste verdediging van alle landen, want ze hebben tot nu nog maar 347 punten tegen en dat is na Turkije het minste van de rest. Duidelijk is dat zij een +1 box and one beter kunnen laten werken dan wij dat kunnen.
De wedstrijd ging redelijk gelijk op en na het 1e kwart was de stand 16-15 in ons voordeel, het 2e kwart wisten iets meer afstand te nemen en liep de voorsprong op naar 38-32. Ook in de 2e helft bleven de Tsjechen goed verdedigen en wisten we maar moeilijk de voorsprong verder te vergroten. Met een stand van 63-55 gingen we het laatste kwart in en bleef de wedstrijd eigenlijk te lang spannend, zeker met 2 blessures aan onze kant was het niet de beste wedstrijd van ons. Gelukkig trokken we in het 4e kwart aan het langste eind en eindigede de wedstrijd in een 87-73 eindstand. De grote man als je over de score praat was dan Ali Mansoor die samen met de Bruijne voor 42 punten zorgden. Ook in de rebounding afdeling hadden we een overwicht met 11 rebounds meer dan de Tsjechen.

En dan hebben we nog de wedstrijd in een wedstrijd, want zo mag je de wedstrijd van Nederland-Duitsland wel noemen. Een altijd beladen wedstrijd die ongeacht de stand of niveauverschil altijd gewonnen dient te worden. Ook gezien de stand was een winst het enige wat telde voor ons. We hadden namelijk al een wedstrijd verloren en de kans bestaat groot dat we ook tegen de Turken een verlies partij mogen noteren, omdat zij als enigste in de poule thuisvoordeel hebben en ook nog eens een goed team hebben. Dus met die wetenschap in de gedachte was het een alles of niet wedstrijd, omdat de nummer 2 waarschijnlijk met 2 verliespartijen zal eindigen.

Last edited by TheHammer at 4/14/2024 7:19:37 PM

This Post:
33
321435.51 in reply to 321435.50
Date: 4/14/2024 7:15:10 PM
The Golden Warriors
II.2
Overall Posts Rated:
5858
Second Team:
The Golden Warriors II
Dan de wedstrijd zelf, we begonnen ijzersterk met een 0-10 run. Hierna gingen de Duitsers ook een aantal punten scoren maar het verschil was al enorm te noemen, want het 1e kwart was voorbij met een 29-10 stand. Hierbij had “van de Laarschot” met 4 uit 5 schoten een groot aandeel in de score. Ook Israëls en Heller hadden beide met 6 punten een aandeel in de grote voorsprong.
Het 2e kwart werd afgesloten met een 52-34 stand. Hierin nam “Heller” het voortouw en scoorde er nog eens 8 punten erbij. Enige minpunt was dat we alweer een blessure hadden bij de spelers. Nu was het Israëls die het veld moest verlaten met wat op het oog een lichte blessure leek. Dit was gelukkig ook het geval en hij kon gewoon weer voor zijn club uitkomen deze week.
Het 3e kwart gingen we vrolijk door met scoren waarin we 12 punten meer scoorden dan de Duitsers. Het 3e kwart wonnen we met 33-21, hiermee werd de score opgevoerd naar een 85-55. Hiermee leek het 4e kwart een formaliteit te worden. De grote man in het 3e kwart was wederom Heller met 11 punten.
Ook als was het 4e kwart niet meer zo spannend, de spelers wouden blijkbaar een statement maken want ook het 4e kwart sloten we winnend af met een 20-22. Hiermee bereikten we een eindstand van 107-75. Een puntenverschil van maar liefst 32 punten!!! Heller was de topscoorder met 25 punten gevolgd door Lameris met 19 punten. Hotze Craanen pakte de meeste rebounds, 13 in totaal en scoorde ook daarnaast nog eens 13 punten.

Al met al was dit een geweldig resultaat en staan we hierdoor 2e in de poule achter Turkije. Aankomende maandag spelen we tegen Cyprus, zij wisten afgelopen maandag een mooie winst te pakken tegen Moldavië. Dit was hun eerste winst en ze zullen vast proberen een 2e erachter te plakken. Aan ons om ervoor te zorgen dat dat niet gaat gebeuren. Hopelijk zien we jullie vanavond bij deze wedstrijd om onze jongens weer aan te moedigen!!

This Post:
11
321435.52 in reply to 321435.51
Date: 4/27/2024 9:32:28 AM
The Golden Warriors
II.2
Overall Posts Rated:
5858
Second Team:
The Golden Warriors II
Afgelopen maandag speelden we tegen Turkije. Dit was op voorhand al een uiterst lastige wedstrijd omdat zij als enige land thuisvoordeel hebben en ook nog eens goed team hebben. Met dit gegeven was een verlies partij ook bijna wel zeker te noemen en hier had ik voor dat de poulefase al rekening gehouden.
Turkije speelt voornamelijk gebalanceerde of outside aanvallen, dus vandaar dat we 3-2 zone speelden. Wat uiteindelijk ook een goede keuze was, want zij speelden Run and Gun.
Wij speelden een isolation aanval wat in vorige wedstrijden ook goed uitpakte. Helaas waren zij gewoon te sterk en hadden we totaal niks in te brengen. Hier speelt de mega hoge beleving van hun (alles TIE gespeeld) en thuisvoordeel een grote rol in mee. Vooral thuisvoordeel is een grote bonus bij een landentoernooi als deze.
Er rest ons nu nog 1 taak en dat is met grote cijfers te winnen van Wales. Het verschil met Duitsland is nu 17 punten in het voordeel van de Duitsers. We hebben beide een 4-2 record samen met Letland, maar die lijken het op doelsaldo niet meer te kunnen redden.
Duitsland speelt tegen Moldavie en die zullen ze waarschijnlijk wel winnen. Hopelijk niet te dik🤞🏼 . En wij moeten zorgen dat we met een grotere verschil winnen dan de Duitsers +17. Dan alleen gaan we door naar de volgende ronde.

This Post:
11
321435.53 in reply to 321435.52
Date: 7/5/2024 10:42:48 AM
The Golden Warriors
II.2
Overall Posts Rated:
5858
Second Team:
The Golden Warriors II
Aankomende maandag spelen we onze 3e wedstrijd van dit seizoen. We staan nu op een 1-1 record. We verloren helaas vorige week van de sterke Iraniërs.
Wil je meer informatie weten/hebben, dan zie ik jullie graag op het discord channel. Hier staat alle informatie met betrekking tot U21//NT. Ook wordt hier meer informatie gedeeld met betrekking tot de wedstrijden.