Ajattelin laittaa nyt muutaman rivin taas vaihteeksi tännekin. Muut ehdokkaat tuntuvat rakentelevan omia kannatus puitaan, mutta itse ajattelin pysytellä täällä "yleisfoorumissa", niin ei tarvitse hyppiä keskusteluryhmästä toiseen, no mutta asiaan. Laitankin tässä muutaman kysymyksen muille ehdokkaille; miten aiotte hankkia joukkueenne kokoon (yksin, yhteistyössä suuriäänisimpien kanssa, yhteistyössä NaiCoun tai muiden kivojen kavereiden kanssa) ja varsinkin kysymys joka koskettaa joukkueen kehittämistä, miten te saatte sen hoidettua.
En tiedä onko muilla ehdokkailla tietoa miten pelaajien taitotasoa saadaan ylös ja vastaamaan MJ:n vaatimuksia. Hieman minulla on käynyt mielessä, ettei teillä taida olla aivan tiedossa ongelmat jotka tulevat vastaan lupaavien pelaajien kehittämisessä ja varsinkin silloin kun pelaaja on ns. passiivisen managerin johtamassa liigajoukkueessa. Tiedän kokemuksesta, että joukosta löytyy monia aktiivisia managereita, jotka haluavat kehittää pelaajiaan myös MJ:n tarpeisiin, mutta ikävä kyllä joukosta löytyy myös niitä jotka eivät välitä muusta kuin siitä, että saa oman pelaajansa sisään ja jättää sitten tuon kehittämisen sille tielleen. Tästä päästäänkin sitten itse asiaan, eli minulle mahdollisena U21 valmentajana on eriarvoisen tärkeätä saada joukkueeseen pelaajia joiden omat liigajoukkueet managereineen ovat valmiita kehittämään pelaajiaan yhteistyössä MJ valmentajan kanssa. On kerrottu, että yhteistyö muutamien BB-aktiivien kanssa on tärkeätä, totta, mutta tärkeämpää on saada luotua toimiva yhteistyö joukkueeseen valittavien pelaajien omien joukkueiden managereihin, koska se on ainoa tapa, jolla pelaajat saadaan kehittymään eteenpäin, ei ole mitään hyötyä ottaa joukkueeseen lupaavaa ulkopelaajaa joukkueesta joka keskittyy vain sisähyökkäykseen ja -puolustukseen tai päin vastoin.
No tässä nyt muille ehdokkaille hieman purtavaa ja toivottavasti tämä antaa joitakin vastauksia myös äänestäjille, jotka vielä empivät oikeaa ehdokastaan. Tiedän, että minulla on muutamia pikku "juttuja" takataskussa perintönä parin kauden mittaisesta pestistä MJ:n peräsimessä, joita muilla ehdokkailla ei ole.
Toivotan onnea kaikille vastaehdokkaille ja toivon että voisitte hieman valaista miten aiotte huomioida esiin tuomiani ongelmia.
-Oldtimer-