BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > Rik Smits Bokaal (beker) seizoen 7
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
Draft
2
u21 - litouwen
23
NT - Bulgarije
12
Petitie Herstemming Cupnaam
38
U21 NED - Letland U21
7
Basket organizer
3
U21 NED - Hongkong U21
19
NT - Polen
20
Cup Naam
104
Private League
118
Rik Smits Bokaal (beker) seizo...
180
scouten
4
u21-Thailand
7
NT - Bosniƫ
13
Gameshape
3
Seizoen 7: Het EK
10
Stemming Cupnaam
53
Afscheid Rindert Zwagemaker va...
1
friendly
11
NT - Duitsland
7
<
>
Favorite Folders
Rik Smits Bokaal (beker) seizoen 7
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
45Runner (1)
Niko Salabiko (2)
GM-Rijswijker (7)
Dionysos (1)
Uther (1)
Legen...Riceball...Dary! (2)
YsjeErbij? (5)
Hippocritical (10)
Donkeyshot22 (2)
BB-Patrick (25)
Fangioforce (5)
Thijs (7)
3point king (2)
Hero (3)
Maupster (26)
Tesse (3)
NajTreb (12)
Koenkampioen (3)
Wout! (10)
powderfingers (4)
Monique (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Maupster
To:
Maupster
This Post:
0
60310.49
in reply to
60310.48
Date: 12/25/2008 10:12:28 PM
Overall Posts Rated:
284
2/3
PSV Basketball - Oversight
II.1 VS II.3
PSV Basketball wist van zijn laatste 13 offiele duels maar 1 keer te verliezen. Zeer knap. Dit deed hij met een gebalanceerde defence en leunde op zijn outside scoring kwaliteiten. Versloeg, uitspelend in ronde IV, Pro A team Vandealen op tactisch vernuft.
Oversight heeft dezelfde spelopvatting als PSV B. Live or die by the 3. Echter met het thuisvoordeel in zijn zak en over het algemeen een sterkere defence Ć©n een betere rebounding zal Oversight zn tegenstander over de knie krijgen. Of weet de manager van PSV Basketbal weer iets moois uit de hoed te toveren?
ChaSiewPau - Huckster Hares
II.4 vs II.3
ChaSiewPau verloeg vorige week onverwacht met dikke cijfers het team van Thijs76, Hoogezand ALL Stars. Zijn sterke inside defence kon de aanvalsgolven weerstaan van de mannen van Hoogezand.
Deze defence zal het de mannen van Huckster Hares ook heel moeilijk gaan maken.
Ondanks dat Huckster Hares dit seizoen zijn beste wedstrijden en mooiste ratings in de cup tentoonstelt, zal de wat zwakkere outside defence niet kunnen wedijveren met de kracht van Chasiew: outside shooting. Door het thuisvoordeel zal Huckster een kansje hebben, maar niet meer dan dat.
BV Koning - Golfbreker Capitals
Van de paar III-clubs die er nog over zijn spelen er in ronde 6 twee tegen elkaar. III.16-III.9. Hoe dan ook een III-club bij de laatste 16.
BV Koning verloor dit seizoen pas 2 officiele duels. Heeft een gebalanceerd team, maar kent daardoor ook geen echte kracht en is voorspelbaar.
Golfbreker Capitals, pas 1 officieel duel verloren dit seizoen, lijkt met enig gemak de volgende ronde te kunnen bereiken. Over elke linie gezien is hij de betere, maar zijn ijzerstere inside defence zal de doorslag geven.
ItTakes5ive - Dutch Pacers
Ik ben zelf de manager van Dutch Pacers en mag aantreden tegen Pro A team itTakes5ive. Tot nu toe het sterkste team waar ik dit seizoen tegen aan moet treden
Kohona Village - The Donkies
Beide spelend in Kracht 8 van II.1 Donkies is de nr 1 en Kohona Village de nr 4
The Donkies hebben tot nu toe al hun wedstrijden gewonnen. Tijdens deze reeks versloegen ze met Strong inside spel, in een uitduel, hun aankomende bekeropponent Kohona Village. Dit gebeurde 2 weken geleden. Zal er in de tussentijd veel veranderd zijn? The Donkies was 2 weken geleden al de sterkste onderling en zullen nu met het thuisvoordeel nog lastiger te verlaan zijn.
Kohona Village verloeg overigens in de vorige ronde de runner-up van vorig seizoen: Talentinho. Misschien dat deze mooie overwinning de mannen van Kohona extra vernuft doet geven. Ze zullen het nodig hebben.
K-Men - Helpman Hooligans
III.3 vs Pro A
Klinkt vooraf als een '2tje' nietwaar? Niets is minder
K-Men overheerst in zijn competitie en kan mede daardoor alles zetten op de cup. Mindere wedstrijden op zaterdag en dinsdag om zodoende te kunnen knallen op Cup-thursday. Met Strong inside defence, rebounding Ć©n inside scoring wist hij tot ronde 6 te geraken. Al mocht hij met alleen divisie III en IV clubs als tegenstand niet klagen met de loting. Nu mag hij zijn kunsten tonen tegen de top van Nederland in Pro A team Helpman Hooligans
Helpman Hooligans is in ieder geval blij met zijn thuisvoordeel om zodoende niet omver gelopen te worden ' under the board' Rebounding zal een belangrijk punt worden in deze wedstrijd. Als Helpm. Hool. met zijn sterke inside defence de aanval kan weerstaan van K-men zal zijn outsidescoring de doorslag kunnen geven.
Onverwacht een mooi affiche. Het zal spannend worden, maar door de tactische beperkingen voor K-men ,die zijn toch statische team met zich meebrengt zal Helpman Hooligans doorgaan.
Score Rijsenburg - Cat Jumpers
IV.15 vs III.4.
Cat Jumpers heeft dit seizoen nog geen officiele wedstrijd verloren en zal dat ook nu niet doen. Score Rijsenburg is het enige computergestuurde team wat er nog is.
Last edited by Maupster at 12/25/2008 10:30:39 PM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Maupster
This Post:
0
60310.50
in reply to
60310.49
Date: 12/25/2008 10:16:49 PM
Overall Posts Rated:
284
3/3
Icecream deluxe - Babylon Bunzings
Pro A vs Pro A
Got Rice? heeft ronde 5 niet overleeft. Wie kan Icecream deluxe nu nog stoppen? Babylon Bunzings misschien? Maar dan alleen omdat Icecream deluxe een zeer druk programma heeft. Icecream deluxe treed deze week aan in de 1/4 finale van de B3! Waar worden de prioriteiten gelegd?
Icecream deluxe en Babylon Bunzings speelden dit seizoen al eerder tegen elkaar. Toen won Ice, thuis. Ditmaal mag Babylon het thuispubliek achter zich scharen. Als hij zijn sterke inside defence nu wel minuten laat maken in de cup zit er misschien nog iets in. Maar dan moeten de rebound goden wel gesteld zijn op Babylon.
The Rotterdam Razors - Pendragon 3
III.6 vs II.3
Pendragon presteerd in de competitie wat minder, daarentegen krachtig in de Cup. Al heeft hij qua loting nog niets te klagen gehad met alleen III-clubs. Zijn Strong inside spel mag heb nu doen aantreden tegen de club uit Rotterdam. Weer een III-club..
Echter lijkt The Rotterdam Razors niet het team dat zich ook met gemak laat verslaan door Pendragon.
T.R.R. versloeg afgelopen ronde niet de minste in Virtual Virtuosi. En konden zodoende een prachtige winst toevoegen aan een sterke, onverslagen reeks dit seizoen. Met sterke mannen in de paint weten zij hoe het is om ' the rim' te attacken. Pakken rebounds waarnodig en zullen het met deze kwaliteiten Pendragon meer dan lastig maken. Het zal inside tegen inside worden waar de rebound kwaliteiten van T.R.R. de doorslag zullen geven in een toch wel gelijkwaardige strijd.
Go Ahead Erasmus - Muzungu
II.2 vs II.1
Go Ahead Erasmus mag vertrouwen op een betrouwbare inside defence en rebounding en kan zowel outside als inside aanvallen, maar zijn voorkeur gaat uit om zijn PF en C vporuit te schuiven in zijn aanvalsplannen. Zal dat de aankomende wedstijd ook de beste optie zijn? Helemaal na de wedstrijd die Muzunga vandaag gespeeld heeft?
Muzungu beschikt over een setje lange mannen die weten hoe het is om in de paint te heersen. Dit liet Muzunga vandaag zien door niemand minder dan Got Rice? met de staart tussen de benen huiswaarts te doen keren.
De vraag is alleen of de mannen van Muzungu zo opgepompt waren omdat ze juist tegen Got Rice? speelde.. Eerder werden zulke ratings immers nog niet behaald. Dit geeft Go Ahead Erasmus de nodige hoop.
De juisten tactiek zal hier de winst doen opleveren. Al heeft Muzungu met zijn thuisvoordeel de grootste kans op de winst.
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Mark Unread
Ignore User
From:
Niko Salabiko
To:
Maupster
This Post:
0
60310.51
in reply to
60310.50
Date: 12/26/2008 3:56:47 AM
Overall Posts Rated:
0
Zozozo Hier is werk van gemaakt maupster! Leuk om te lezen:) Minder leuk dat ik er helaas niet bijsta. Had gehoopt met een TIE het wel te redden maar helaas pakte het net verkeerd uit: dan maar focussen op lijfsbehoud. Iig leuk om de cup zo te volgen!
Mark Unread
Ignore User
From:
Legen...Riceball...Dary!
To:
GM-PatjeBono
This Post:
0
60310.52
in reply to
60310.47
Date: 12/26/2008 4:38:11 AM
Overall Posts Rated:
0
Achja maak nie uit, ik heb iedere week een perfecte training. 6x 48 min dus no problem ;) Ik zou dit seizoen toch alleen voor training gaan, dus voor de toekomst. Vind het alleen beetje raar dat Points per 100 shots bijna allemaal boven of rond de 100 zit bij mij en dat ik dan nog zo slecht schiet.... maarja it's in the game. :)
Mark Unread
Ignore User
From:
Fangioforce
To:
Maupster
This Post:
0
60310.53
in reply to
60310.50
Date: 12/26/2008 4:51:04 AM
Overall Posts Rated:
12
Ik lag op het tijdstip van posten lekker te slapen. Maar ik vind het echt top dat je een voorbeschouwing hebt gemaakt voor heel de lijst.
Hopelijk kom ik in de volgende ook nog voor :)
Mark Unread
Ignore User
From:
GM-PatjeBono
To:
Maupster
This Post:
0
60310.54
in reply to
60310.50
Date: 12/26/2008 4:59:01 AM
Overall Posts Rated:
506
Nice 1, nya ik ben 1x in de 3e ronde gekomen, maar anders altijd vroeg uitgeschakeld inderdaad haha.
Toch wordt het erg lastig. BC Scarlets is niet te onderschatten, niet voor niets ook een nr.1 in de 2e klasse natuurlijk. Vorige week had ik in de league minder lastige wedstrijden, waardoor ik flink wat spelers kon sparen voordat ik de cupmatch had. Deze week speel ik echter tegen echte toppers, dus dat wordt een stuk lastiger.
Mark Unread
Ignore User
From:
Koenkampioen
To:
Maupster
This Post:
0
60310.55
in reply to
60310.49
Date: 12/26/2008 5:02:42 AM
Overall Posts Rated:
2
Geweldig stukje. Goed, en veel werk van gemaakt.
En je analyse van mijn duel klopt! Die constateringen had ik ook al gemaakt.
Maar ik ga inderdaad nog wat uit mijn mouw proberen te schudden! Wie weet...
Mark Unread
Ignore User
From:
YsjeErbij?
To:
Maupster
This Post:
0
60310.56
in reply to
60310.50
Date: 12/26/2008 5:32:51 AM
Overall Posts Rated:
1
Prachtig werk Maupster! Leuk om dit te lezen allemaal, had het al gemist xD
Jammer dat onze DBA forum zo stilletjes is...misschien moet ik maar onzin op gaan zetten :P
Mark Unread
Ignore User
From:
45Runner
To:
Maupster
This Post:
0
60310.57
in reply to
60310.56
Date: 12/26/2008 6:01:22 AM
Overall Posts Rated:
11
Leuk stuk Maupster! geinig om te lezen we zullen zien hoe het zal gaan lopen, ben zelf geplaagd door blessures dus zal nog niet meevallen volgende week. Fijne kerst iedereen !
Mark Unread
Ignore User
From:
Uther
To:
Maupster
This Post:
0
60310.58
in reply to
60310.57
Date: 12/26/2008 6:23:23 AM
Overall Posts Rated:
8
Tof zo'n voorbeschouwing :-)
Moet komende week voor het eerst tegen een team met betere ratings dan 'zwak', denk ook dat ie over het algemeen betere ratings dan mij neer kan zetten, dus ik zie mezelf niet terug bij de sweet16, helaas...
cheers
Mark Unread
Ignore User
From:
NajTreb
To:
Maupster
This Post:
0
60310.59
in reply to
60310.49
Date: 12/26/2008 8:04:17 AM
Overall Posts Rated:
7
Een erg leuke (en uitgebreide!) voorbeschouwing. Ik hoop dat ik volgende week nog een keer genoemd ga worden. Dit seizoen heeft de beker de prioriteit, dus ik ga er vol voor!
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images