BuzzerBeater Forums

BB Nederland > plaatsen voor play-offs ,of liever 5e

plaatsen voor play-offs ,of liever 5e

Set priority
Show messages by
From: Tesse

This Post:
00
214788.5 in reply to 214788.4
Date: 4/21/2012 1:13:43 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525525
Second Team:
The Milk
tja op lange termijn betekent het dat je fans het hele seizoen erna een stukje blijer zijn omdat ze de PO's hebben gehaald. Dus dat betekent meer toeschouwers of hogere prijzen. Mogelijk werkt het effect via seizoenshouders ook nog na dat seizoen door.

Daarnaast wil ik altijd zo hoog mogelijk eindigen. 1 x ging ik voor een lage plaats in de DBA (en faalde omdat ik soms toch nog wilde winnen). Ik werd 8e in mijn helft maar 2 na laatste in totaal. Het effect van die 8e plaats heeft heel flink doorgewerkt in mijn toeschouwersaantallen, dus sindsdien probeer ik mijn fans altijd zo veel mogelijk te geven.

Crunchy! If you eat fast enough
From: primoss

This Post:
00
214788.6 in reply to 214788.5
Date: 4/21/2012 2:59:25 PM
Overall Posts Rated:
408408
Nee ik heb dat persoonijk ook ,wil altijd zo hoog mogelijk eindigen,dat is voor mij duidelijk.
Jij hebt hebt over 8 ste ,maar dit gaat vooral om bewust de 5e plaats te bereiken ,gecombineert met de feiten die ik in het begin heb aangeven zoals geen salaris,en de negatieve effecten het heeft als je de de 1e play-off wedstrijd verliest..

Ik sta 4e bijna al het gehele seizoen,en ik ken deze theorieen al wat langer,dat het beter zou zijn om 5e te worden,maar ik wil altijd proberen om zo hoog mogelijk te eindigen.