@ LA-3point king: Dat ben ik wel van plan, wat dat betreft is Oranje Boven een goed forum om dit te posten en eventueel van gedachten over te wisselen.
@ GM-PatjeBono: Als een speler duidelijk een meerwaarde heeft voor het NT, dan zal ik hem er zeker bijhalen. Omdat er maar 18 plaatsen beschikbaar zijn op het rooster zal de selectie vroeg in het seizoen uit niet meer dan 10 tot 12 spelers bestaan, zodat er altijd plaats is om spelers toe te voegen in geval van blessures/kwaliteit verbetering, zonder dat er direct "ontslagen" hoeven te vallen (met alle negatieve gevolgen van dien). Hierbij hoop ik op een goede samenwerking met Hammer, maar een sterspeler van U21 zal niet gevraagd worden voor 8 minuten per wedstrijd, tenzij het echt noodzakelijk is. Zelf denk ik te gaan werken met een lijst van ongeveer 25-30 spelers, waarbij ik reken op de scouts om aanstormende talenten door te geven.
@ Arsjitekt: Hiermee bedoel ik dat ik tegen "kleine" landen best wel eens een paar A-spelers op de bank zal zetten, om te zorgen dat onze tegenstanders in de weken daarna geen duidelijk beeld kunnen vormen over de tactiek en startende 5 van ons NT. Dit zal uiteraard zeer weloverwogen gebeuren, want de schande om zo'n wedstrijd te verliezen wil niemand meemaken!