BuzzerBeater Forums

Norge - I.1 > Omg

Omg

Set priority
Show messages by
This Post:
00
72577.5 in reply to 72577.1
Date: 2/14/2009 5:13:46 PM
Grøa Allstars
BLNO
Overall Posts Rated:
9999
Second Team:
Grøa Allstars II
Edder og galle! Leder til det er igjen 3 sek og får en forbanna treer i mot og må ut i overtid... Uten min beste center funker ikke innsida så bra lengre, og nedrykket er et faktum. Ingenting å si på nedrykket, men denne kampen burde jeg ha vunnet, og dermed sikret kamp 3. Faen. Satser på kjapp retur.

From: Unkel

This Post:
00
72577.6 in reply to 72577.5
Date: 2/17/2009 4:06:49 AM
Overall Posts Rated:
2020
Edder og galle! Leder til det er igjen 3 sek og får en forbanna treer i mot og må ut i overtid... Uten min beste center funker ikke innsida så bra lengre, og nedrykket er et faktum. Ingenting å si på nedrykket, men denne kampen burde jeg ha vunnet, og dermed sikret kamp 3. Faen. Satser på kjapp retur.

En kraftsalve kan ikke gjentas for ofte!

From: OddgeirF.

This Post:
00
72577.7 in reply to 72577.6
Date: 2/17/2009 11:14:31 AM
Grøa Allstars
BLNO
Overall Posts Rated:
9999
Second Team:
Grøa Allstars II
Helt klart! PC'en hang litt da jeg satt forann pc'en og koka, og da jeg endelig hadde fått knota ned et innlegg i affekt, trykket jeg en god del ganger for å få inn innlegget, og det gikk tydeligvis tilslutt... Fortsatt et utrolig sugende tap!! Men 1. div kan gjøre laget mitt godt, da jeg får fokusere på å trene opp min kommenede spanske landslagsspiller.