Codemasters
Toinen asia voi olla managereiden kannustaminen treenaamiseen. Eli ottamalla tulevaisuuden pelaajia rinkiin, voi joku saada vähän lisäpuhtia treeniin ja ennenkaikkea pelikuntojen ylläpitoon.....(toiveajattelua).
olin jouskus puhunu siitä ja olit eri mieltä . on hän hyvä että sä mutat sun mielipite välilä !
atsiise mitä sä ot sopinu kreika kanssa on ehkä vähän turha koska tällä kaudela ei ole hyvät chansit voita lohko tai 2 sija
eli on ihan turha diili .
haluisin nyt vakavasti kertoa kaikki managerille että tämän kausi on jo ohi eli nyt on aika katso kohti ensi kaudella ja lähte sunitelemaan ensi kaussi jutut myöskin isomasimo voi aloitta näittä muutama lupavia pelajen ohjausta ja keskustelu heidän managereita kanssa (Ilkka Törrö ,Tero Mutala ,Ville-Petteri Esko ,Mikko Lintu,Jaakko Niittymäki ,Pekka Erkko ,Toivo Mäkivirta )
20 nostaminen on hyvä asia ja minä kanustan siitä sama kun enenkin kun se oli mun ehdotus jo vali puussa .
samalla voi anta aiika näillä U21 pelajen jos omistaja halusi myydä hänta jopa kaksi sirto aika eli viikon
MINÄ pelipaikavastava kiitän managereitta siittä heidän panostus ja jaksaminen treenatta näitä pelaje tähän asti .
nyt on vaan aika tehdä muutoksia.
kiitos että te palvelit oma maassa hyvin
Last edited by kingi44 at 12/14/2011 9:49:29 AM