Anna konkreettisia toimia miten parantaisit maajoukkueen tulevaisuuden toimintaa?
Aktivoisit suomalaisia managereita?
Pitäisit huolen että pelaajan kehitys ei lopu, kun sinun pesti loppuu?
Haistan tässä vaan nyt sellaista, että haluat hoitaa homman itse ja maajoukkueen pitempiaikainen kehitys tyssää sitten siihen kun sinun oma maajoukkue managerin pesti katkeaa. Kyllä se homma toimii ja pelittää itse hoidettuna sen aikaa, kun sitä saa tehdä, oma huoli onkin tuossa jatkumossa mikä pitäisi luoda. Tein kanssa ekalla pestillä noin ja ihan ok se meni, toisella kaudella koitin avartaa hommaa, jotta seuraava manageri ei putoa tyhjälle(tiesin jo että 4 kautta tässä vaiheessa riitti).
Sitten kysyt muilta että mitä tekisit maajoukkueessa paremmin kuin allekirjoittanut. No mitä sinä tekisit paremmin kuin edellisellä kaudella, jos jatko tulisi? Kyllä niitä töppejä sieltä sinultakin löytyy taktisesti, kuten on sitten voittojakin.
Itsellä alkaa kyllä ääni lipsumaan jonnekin muualle kuin sinun jatkolle. Toivoisin että muutkin hiljaiset managerit joita näitä lukevat, koittaisivat miettiä sitä isompaa kuvaa eikä vaan seuraavaa 2 tulevaa kautta.
Minusta tässä haiskahtaa lähinnä, että ehkä sun pitäis olla ehdolla, jos noin kimpaannut? Ja kysymyksethän eivät olleet esitetty sinulle, vaan ehdokkaille.
Ja miten ihmeessä voit väittää, että nyt jos manageri vaihtuu, tippuu seuraava mangeri TYHJÄLLE? Onhan tossa nyt kovempi joukkue kuitenkin ku ikinä käytössä, jos se sinusta on tyhjän päälle tippumista, niin ihmetellä täytyy...
Ja toisinkun sinä, en ole lopettamassa MJ-:n peräsimessä vielä kahden kauden päästäkään jos se itsestäni on kiinnni. Kuten olen jo aiemmin sinulle maininnut, on hyvin alkanut projekti pahasti vaiheessa osaltani. Joten kyllä tässä voi miettiä muutakin kun seuraavaa 2 kautta...
Ja missä vaiheessa olen väittänyt, että en ole tehnyt virheitä Maajoukkueen kanssa, kuten tekstissäsi viittaat? Tottakai olen, ja sitä haluaisinkin nyt lähtä parantamaan!
Ettet vaan nyt ole ottanut nokkiin siitä, että en jatkanut alullelaittamaasi pelipaikkavataavat-systeemiä?