Har du också högre lön än mig nu alltså? Det blir en utmaning att försvara förra årets serieseger helt klart, men jag ska göra ett försök iaf och förhoppningsvis också ett bättre finalförsök än i år.
Har ju ett par rejält lönetunga spelare som tynger upp lönebördan men tror ju att min PG ska göra stor nytta förr snarare än senare. Lite onödigt att åka på två tunga förluster direkt i serien däremot. Siffermässigt klara förluster men med lite mer tankeverksamhet kanske man kunnat ta bägge trots allt.
Ikväll vågar jag tro att säsongens första seger kommer i alla fall. Förlust och truppen reduceras kraftigt av förståliga skäl. Vore det inte för att man får mer publik och kan öka stämningen skulle man knapapst lägga mycket krut på cupen även om man inte tackar nej till cuptiteln som ju var snuddande nära förra säsongen. Fått genomsnittlig lottning i första omgången men går inte att ställa över alla bra spelare om man ska avanceramot ett crunchande motstånd. Hade jag mött botlag hade jag avvaktat med mina förstärkningar och haft en tre man mindre trupp ...