Tror dock att det inte är fel att i Pro A offra några matcher för att stabilt kunna ligga på runt 10 i entusiasm och då kan man ju köra normal varannan seriematch, åtminstone så länge man är kvar i cupen. Med crunch kan man ju dessutom hota de riktigt vassa lagen utan att stämningen blir sämre än 5 :)
Skulle nästan säga att det är lite tvärtom, tack vare de stora skillnaderna så gäller det att man slår de som är ungefär lika bra, då kan enten få komma i andra hand för att sen byggas upp när man möter de lite mer "omöjliga" lagen.
Tyvärr räknade jag kallt med en seger igår då jag tycker jag hade ett så pass mkt bättre lag, så jag kände att det skulle bli seger även med en TIE... vilket jag fortfarande tycker var ett bra beslut då jag ska vinna matchen.
Därför är ju scoutning viktigt, man placerar in sig i serien så vet man vilka lag man ska slå, bör/måste slå och vilka man kan samla ent emot. Sen är det klart, öppnar det sig ett tillfälle att spöa ett av topplagen så är det ju bara att köra, men knappast men en CT då, spara dom till de lag som kommer hamna runt dig. Så resonerar jag iaf :)