In principe kan ik er niet echt over meepraten natuurlijk, aangezien ik nog lang niet jullie niveau heb bereikt, maar toch wil ik even mijn mening delen.
Ik denk dat het in de top leagues binnen BuzzerBeater in principe vooral om financiën draait, zoals je dit al seizoenenlang ziet bij Hattrick.
De salarissen zo veel mogelijk drukken, plus eventuele andere kosten zo minimaal mogelijk houden (draft, personeel e.d.).
Nogmaals, ik heb hier geen ervaring mee, maar wanneer je een spelletje als dit wilt "winnen", door een cup, league of B3 te winnen, denk ik dat je vooral financieel tactisch erg sterk moet zijn, zoals Barkleys dat op dit moment overduidelijk is.
Ook zullen er in dit spelletje teams zijn die "net aan" de PO's halen door 4e of 3e te worden, maar wel iedere week geld te sparen. Aan het einde van het seizoen dan één of twee spelers verkopen en er één of twee betere spelers voor terug te kopen, de PO's spelen en ze erna weer verkopen. Ik heb even geen tijd om een voorbeeld op te zoeken, maar ik denk dat dit zeker gebeurd.
Het hoort bij het spelletje - of beter gezegd - bij het willen winnen van het spelletje. Denk ik.
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.