Nouja, ik heb je nooit bestempeld als niet respectvol. Het is ook zeker niet mijn bedoeling geweest om dit zo over te laten komen.
Echter, ik heb het al een aantal dagen op diverse fora over Van den Hanenberg, en zie ik op het laatste moment jouw bod. Dat maakt het gewoon zuur voor mij.
En ja, ik had een andere speler ook te koop kunnen zetten, maar meer als het bedrag wat ik ervoor beschikbaar had, vind ik hem gewoon niet waard.
En het "afspreken" van transfers van tevoren tussen Nederlandse managers onderling, als het gaat over Nederlandse trainee's, is vooral erg handig om te prijs niet te veel op te drijven. Als jij vanaf het begin af aan al had aangegeven op het forum, of in bb-mail dat je hem ook wilde hebben, had Ć©Ć©n van ons hem gehad, voor ongeveer 400k minder. Hoe het op deze manier gegaan is, lijkt me zonde van je geld (of van mijn geld als ik hem wel had gehaald), omdat we allebei hetzelfde doel met hem hebben: een NT speler van hem maken.
Maargoed, ik wens je heel erg veel plezier met hem. Zoals ik in bb-mail al zei, ik hoop dat je een volwaardige NT speler van hem maakt.
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.