niemand die het evt nadeel voor de verkopende partij in ogenschouw neemt, die zou hierdoor immers inkomsten mislopen
Dit was zeker niet het geval aangezien ik persoonlijk met de eigenaar heb overlegd en hij er volledig achterstond dat hij op de TL kwam voor een meer dan realistisch bedrag.
Wat ik onder een actieve manager versta is iemand die inderaad op het forum is, soms in de chat en zeker reageerd op berichtjes maar dat is mijn persoonlijk selectie wijze en niet die van het scoutingsteam.
Verder was het mijn idee om een manager te zoeken en na diverse mensen benaderd te hebben waarvan ik weet dat ze een goede trainer hebben, ervaring ermee en ook voldoende cash en mogelijkheden om een speler voor het NT te trainen kwamen we uit bij Nick
We hebben dus nergens de belangen van de eigenaar geschaad, of andere mensen gepasseerd want zoals je ziet is de speler bij een andere actieve manager terecht gekomen die we niet benaderd hebben. Ja we willen talenten bij actieve managers, het liefst ook nederlandse managers en daar zoek ik dan ook actief naar in de kring die ik ken.
Mensen die dus niet posten, een talent hebben en niet trainen, niet reageren om mailtjes omdat ze het als spam zien en zich ook nooit laten horen sla ik dus inderdaad pontificaal over. Misschien doe ik daarmee een klein aantal mensen tekort maar in mijn ogen staat het belang van het NT voorop en dan pas het team van de manager zelf zoals ik ook aan Natasja heb laten weten.
Zoals er eerder al gezegd werd, iedere manager staat vrij om zijn of haar spelers te trainen zoals hij of zij dat wil, de adviezen die wij geven zijn er op gericht een speler voor een NT te maken en die belangen zijn niet altijd hetzelfde als die van het eigen team. Het is aan de manager zelf of ze gehoor geeft aan ons ADVIES en zo niet dan zullen wij andere spelers zoeken die dan sterker zijn.
Dat Nick klaagt is zijn goed recht, dat jij het mailen met een verzoek als spam beschouwt is ook jouw goed recht maar als wij jou dus een mailtje sturen met goed bedoeld advies voor je eventuele talent dan zie je dat dus ook als spam? of zie je dat als welkome aanvulling?
Nogmaals, ik als scout kijk niet naar de belangen van wie dan ook, het is mijn taak om te kijken of speler traint, goed getraind wordt en zo niet er proberen iets aan te doen en in dit geval hebben we een speler weggehaald bij een beginnende coach die nu 1.5 miljoen heeft, een extreem goede buddie en dus zo zijn team kan versterken en veel kennis kan opdoen. De speler is bij een goede coach terecht gekomen dus het mes heeft aan beide kanten goed gesneden.
Als managers het niet eens zijn met deze manier van doen, tja zo zij het maar ik denk dat de mensen die het NT een warm hart toedragen het best wel kunnen waarderen.