BuzzerBeater Forums

BB Nederland > idee voor talenten

idee voor talenten (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
153326.6 in reply to 153326.4
Date: 8/3/2010 6:17:36 AM
Overall Posts Rated:
204204
BV Megatalent gedraft in IV, geen budget of zin om hem te trainen dan een berichtje met een vriendelijk verzoek deze op de transferlijst te zetten voor bedrag xxx waarbij een goede trainers die voor het NT traint deze hem voor dat bedrag koopt.. Misschien niet netjes maar er zal geen coach uit IV zijn die een bedrag met zes nullen gaat weigeren of vijf nullen met een middel cijfer ervoor.


Dit gebeurt zo nu en dan wel. Maar er is maar een beperkt aantal teams die dit betalen wil en bovenal kan, indien dit de waarde is.

Overigens zal je nog verbaasd staan van het aantal coaches dat nee zegt, tegen een bedrag met 6 nullen.

en als dat met een iet wat grijze oplossing moet, wel het zij zo, pikzwart mag van mij ook
Doel heiligt de middelen......


GM-arsjitekt zegt: In het oog houden die snowflake!

Message deleted
Message deleted
This Post:
00
153326.9 in reply to 153326.8
Date: 8/3/2010 7:34:46 AM
Overall Posts Rated:
204204
Okee, ik zal een poging doen van de mij (uit mijn hoofd, er zijn meer) bekende namen van hele goede trainers van nederlandse talenten, misschien krijg je dan een idee van hoe groot het geheel is.

Douwe van der Pennen - LA Gregoire - NL - II
Yohan Benjamin - Stille SAR - NL - III
Eelke Apotheker - Natasja - NL - II
Laurens van Ittersum - Natasja - NL - II
Christiaan Pastoor - Maupster - NL I
Bernard van der Linde - Maupster - NL I
Cedric Boissevain - LA-3pointking - NL I
Donny Hieltjes - LA-3pointking - NL I
Ursul Bernlef - GM-Arsjitekt - NL I
Heike van der Lande - GM-Arsjitekt - NL I
Iwan van Zoest - Tortuga - CY I
Niek Matthijsse - Oilcan - NL I
Jonathan Arkesteijn - The Hammer - NL - I
Joshua Vahl - The Hammer - NL - I
Mariusz Gonlag - The Hammer - NL - I
Rik Eden - GM Rijswijker - NL - I
Meint Groenendijk - GM Rijswijker - NL - I
Steffen Blezer - BinMei - NL - I
Gerard-Jan de Bevere - powderfingers - NL - II (doet ie goed zat niet zo lang geleden nog in de IV)
Giancarlo van Alten - powderfingers - NL - I
Remi Heineken - Rovali - NL - III
Jochem Pos - kalebam - NL - II
Mulayim Catkas - miauw - NL - III
Reinier Hulsker - NickW - NL - II
Gerrie Lameris - Hotrocketeer - NL III
Izaak Buitendijk - Rovali - NL - III
Steijn de Wijkersloot - Rovali - NL - III
Arie Schuyt - pondkoek - NL - III
Megiel Oosterling - Zucco29 - NL - III
Fabio Fenix - pondkoek - NL - III
Driek Creutzberg - Altendorfer Atzen - DL - III
Terence Boertien - Slovenzka Praga - SPA - III
Ted van Kas - Hoorn Bombers - NL - II
Patricio Biemans - Transplants - NL - II
Albert-Jeen Duister - Grunn Bouncers - NL - III?
Marco van Hooijdonck - Turia C.B. - SPA - III
Bert Heijnen - Psycho Monsters - IT - I
Andy Weelinck - Tesse - NL - II
Abe Aaftink - Grunn Bouncers - NL - III
Kornel Broekhof - messi - NL - II
Sybrand Rook - messi - NL II

en nog veel meer, want van de 18 en 19-jarigen weet ik vrij weinig (mijn divisies zijn 22-ers en 22+).


Message deleted
This Post:
00
153326.11 in reply to 153326.10
Date: 8/3/2010 7:52:23 AM
Overall Posts Rated:
204204
dus dan komen er nog een paar bij die ook omhoog gaan.
dus er zijn genoeg managers die goed trainen en ook veel inzet hebben voor het NT, WAAR GAAT HET DAN MIS?


Mwoah, in spanje worden er per seizoen 21000 talenten gedraft en in Nederland 1200, gezien daarvan zeg maar 1 op de 100 Toptalent genoemd kan worden zouden wij er als nederland ongeveer 12 hebben, terwijl Spanje er 210 per seizoen heeft. Vervolgens kom je dan in het eerder aangegeven proces van goed trainen of niet, reageert de manager, houd ie ermee op etc.



Message deleted
This Post:
00
153326.13 in reply to 153326.12
Date: 8/3/2010 8:17:13 AM
Overall Posts Rated:
204204
Dit kan niet snowflake...

Message deleted
This Post:
00
153326.15 in reply to 153326.9
Date: 8/4/2010 6:48:44 AM
Overall Posts Rated:
3333
Gerard-Jan de Bevere - powderfingers - NL - II (doet ie goed zat niet zo lang geleden nog in de IV)
Giancarlo van Alten - powderfingers - NL - I


hahaha verwacht je dat ik achter elkaar van IV naar I ga?

This Post:
00
153326.16 in reply to 153326.11
Date: 8/25/2010 1:32:39 PM
Overall Posts Rated:
167167
dus dan komen er nog een paar bij die ook omhoog gaan.
dus er zijn genoeg managers die goed trainen en ook veel inzet hebben voor het NT, WAAR GAAT HET DAN MIS?


Mwoah, in spanje worden er per seizoen 21000 talenten gedraft en in Nederland 1200, gezien daarvan zeg maar 1 op de 100 Toptalent genoemd kan worden zouden wij er als nederland ongeveer 12 hebben, terwijl Spanje er 210 per seizoen heeft. Vervolgens kom je dan in het eerder aangegeven proces van goed trainen of niet, reageert de manager, houd ie ermee op etc.





en dan weten we ook dat er in veel landen veeeeel farm teams zijn en dat dit een zeer grijs zo niet een illegaal gebied is.

als ik nederland met engeland vergelijk, of nederland met veel andere kleine landen, want dat is nederland in BB, dan doen jullie het uitstekend. Ik ben zelf U21 coach geweest van England en wow, was dat een bijna onmogelijke opgave. ik doe mijn petje af voor alle mensen die bezig zijn met het nederlandse NT en U21 team.

er zit enorm veel tijd in en jullie kunnen amper beter. ik denk dat de mensen die denken dat ze het beter kunnen doen dat dan ook eens moeten proberen.

tevens heeft nederland een klote loting gehad. kijk eens naar engeland

http://www.buzzerbeater.com/country/14/jnt/schedule.aspx

das een wereld van verschil. Verliezen tegen Brazilie, Portugal, Servie en Uruguay, is een 99% zekerheid en dan kan je gewoon al niet de volgende ronde halen.

ga verder met het goede werk en ik hoop dat jullie zo verder gaan, dan halen jullie zeker vaker de volgende ronde...

Advertisement