BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 Election Rules

U21 Election Rules (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
180786.6 in reply to 180786.5
Date: 4/20/2011 1:53:58 AM
Overall Posts Rated:
9494
maybe because my 11 year old cousin is wanting to play this and he doesnt speak english so well yet? And then we wont start on his reading capabillitys at this time? And he wont be the only one who has a problem reading it so i figured, since we have L.A people who jobs it are to translate why not translate this?

In my eyes you cant do anything if someone cheats now, cause you simply say: hey man, english isnt my native language so i made a misstake in de translation.

Since we have LA3PK and LA kalebam it must be not that hard to translate this and how long can this take? 5 minutes?
Its not a bad question i think.

@ Nick so why not in german spanish and whatever language you can think of aswell. Why not the native language of the team you vote for.

@BB if it takes 3 seasons to read that some people want it in native language and still not act on it than why have translators? just to translate forums and rules? well this is a forum, there are rules in it and i dont understand them in english because my englis is A terrible and B i allready have problems with rules in general when there in dutch ;-) so can you imagine how hard it is for me to translate them end act on them?

Iam a Dutch player, al of the people on this forum are Dutch and maybe we would like to be aproached in Dutch aswell, but then again, we will see next season ;-)

This Post:
00
180786.8 in reply to 180786.7
Date: 4/20/2011 4:27:28 AM
Overall Posts Rated:
9494
Mijn dank is uitermate groot.
thank you verry much
merci beaucoop
gracias

en nog tig andere talen die ik helemaal niet spreek ;-)

This Post:
00
180786.9 in reply to 180786.6
Date: 4/20/2011 10:23:07 AM
Overall Posts Rated:
506506
Iam a Dutch player, al of the people on this forum are Dutch and maybe we would like to be aproached in Dutch aswell, but then again, we will see next season ;-)


The official languages in the Dutch forums are both English and Dutch, so there is nobody to blame if a post is in English only.

This Post:
00
180786.10 in reply to 180786.9
Date: 4/20/2011 6:42:21 PM
Overall Posts Rated:
9494
Se konsa, mwen pouvwa gen nan li? ki sa li ta pral gen pòs paske mwen fè zansèt ayisyen

om maar even terug te pesten dan.....

Nee maar even serieus, je kan niet van een kind verwachten dat ie het forum door gaat spitten en het moet toch een vrij eenvoudige handeling zijn.....

This Post:
00
180786.12 in reply to 180786.11
Date: 4/21/2011 2:43:03 AM
Overall Posts Rated:
9494
Deze vertaling is overigens ooit gemaakt door BB-Patrick


ik geloof 3 seizoenen geleden?
We denken er nog over om de mogelijkheid te maken dat een land de nationaal team manager afzet, als deze manager buitengewoon onpopulair is en als we denken dat dit beter is voor het land


Hoelang gaan ze daar nog aan denken?
en wie bepaalt er welke manager goed is voor het land? We denken? is dat BB of zijn dan de mensen die het spel spelen?

En met alle respect voor BB Patrick, als je dit zelf hebt vertaalt dan had het ook een kleine moeite geweest om een auto text is zowel Engels als Nederlands neer te zetten. Of een keer de tekst aan te passen want je zegt nu dat je seizoenen aan het denken over iets bent. Lijkt me nog erger dan onze politiek en die vind ik al langzaam.......

This Post:
00
180786.13 in reply to 180786.12
Date: 4/21/2011 3:20:43 AM
Overall Posts Rated:
6868
Snow, de regels van de forum worden nou eenmaal in het Engels geplaatst. Daar doe je niks aan, dit is gewoon simpelweg de makkelijkste manier om ze in alle landen te plaatsen.

Patrick heeft een aantal seizoenen geleden de moeite genomen om deze tekst te vertalen en dan verwacht je van hem dat hij hem ook nog eens bijhoudt? Terwijl de vertaling ergens op pagina 8,9,10 o.i.d. van het forum stond en dus nooit meer wordt gelezen.

Sorry, maar get real Snow. In mijn ogen ben je nu dingen aan het opzoeken die de BB's fout doen of iets dergelijks. Als je graag ziet dat er een vertaling wordt geplaatst, verwijs ik je graag door naar het Suggestions forum. Zoek eerst wel even of je idee niet al eerder geplaatst is, anders val je in herhaling en heb je kans dat een GM je post gelijk weer verwijdert.

Hier vind je het Suggestions forum: (22297.1).

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
From: Maupster

To: Nick
This Post:
00
180786.14 in reply to 180786.13
Date: 4/21/2011 8:41:59 AM
Overall Posts Rated:
284284
Sneeuw, last van de warmte of niet? ;)

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
From: rvb74

This Post:
00
180786.15 in reply to 180786.14
Date: 4/21/2011 9:43:46 AM
Overall Posts Rated:
1717
ik zeg maak sneeuw LA, dan kan ie lekker in zijn vrije tijd de teksten vertalen waar ie dat nodig vindt ipv zijn vrije tijd te besteden aan klagen op een fora :P

This Post:
00
180786.16 in reply to 180786.14
Date: 4/21/2011 12:53:38 PM
Overall Posts Rated:
9494
Nou met dit weer op de Kagerplassen met een lekker ijskoud bacootje zou het wel eens kunnen zijn dat in combinatie met de drank en hitte een en ander naar mijn hoofd is gegaan.

Overigens vroeg ik vorig seizoen of ik dingen moest vertalen en er is niets op teruggekomen want anders had het allang gedaan geweest ;-)

zal het volgend seizoen wel even in mijn eigen bewoordingen eronder neerzetten..........

einde discussie????

Advertisement