Olen matkan treneihin vastan sulle joulua (joskus ) kello 22,00Kirjoitit tossa, että jos löytyy HOF sentteri jolla on huonot aputaidot 1-3 luokkaa, niin silloin hän on lähtökohtaisesti U21:sen palveluksessa. Tarkoititko siis todella näin? Nimittäin mun mielestä ainakin homma olisi juuri päinvastoin tuollaisessa tapauksessa, koska U21:seen on ikään kuin kiire treenata, jolloin aputaidoille ei välttämättä meinaa jäädä treeniaikaa tarpeeksi (eli niiden pitäisi olla mieluusti valmiiksi aika hyvät) kun taas MJtä varten on paremmin aikaa aloittaa nuorena aputaidoista.
kyllä tarkoitin .
jos me oletataan että tämän pelaja näyttäisi tällä tavalla kun se on 18 v
Hyppyheitto:
heikko Kaukoheitot:
heikkoUlkopuolustus:
heikko Pallonkäsittely: heikko
Kuljettaminen:
heikko Syöttäminen:
heikkoLähiheitot:
kelvollinen Sisäpuolustus:
kelvollinenLevypallot:
kelvollinen Torjuminen:
kohtalainen sun omalla näkymeksella sä varma aloitat 1vs1 joku (pg-sg) tai /(sf-pf) paikalla yhden kauden ja varma sä repit 12-15 nosto
(pg-sg) vaikutta enemän tohon hypäri ja söyttö !
(sf-pf) lähiheito ja ehkä levypallo tai sisäpaki tai torjominen ehkä !
näin olis yhden kauden treeni
siten kun hän on 19 sä vedät sisähyökäs (onko koko kauden tai sä vouretelet sisäpaki /sisähyoki) ja saat korkeitaan 10-14 nosto
siten kun hän on 20 on pako otta levypallo treeni joka on aika hidasta ja varmaan repit 6-10 nosto
eli kun hän on 21 hän ei voi palvelle U21 .koska pää taidot ovat heikoja
tä on varma sun ajatus eikö näin . jos mä väärin voit korjata mua ja kirjoitat omaan näkymys .
mun oma näkymys on että vedätään 18-20 eli kolme kautta nä pää taidot ja siloin mun hän on 21 v aloitetaan se 1vs 1 treeni ja voin vakutta sulle että ei se ole hidasta .