BuzzerBeater Forums

Nederland - III.4 > Seizoen 26

Seizoen 26

Set priority
Show messages by
This Post:
11
251996.6 in reply to 251996.5
Date: 12/26/2013 8:28:38 AM
Overall Posts Rated:
3535
Die site heb ik zelf ook al eens op het forum gegooid haha :).

This Post:
00
251996.7 in reply to 251996.6
Date: 12/27/2013 4:59:44 AM
Overall Posts Rated:
327327
Super handige site! Daar is veel te vinden.

Heb je die Pilipinas al gezien? Die gaat los als een malle Hij heeft allemaal oudjes ingeslagen. En hij heeft nog niets in zijn stadion gestoken. Daar gaat hij op termijn de rekening voor betalen.

This Post:
00
251996.8 in reply to 251996.7
Date: 12/27/2013 6:04:50 AM
Overall Posts Rated:
3535
Daarom, hij heeft nu wel redelijk goed betaalde spelers rondlopen. Als je wil, moet je maar eens kijken bij de Knicks. Die PF/C zitten allebei nu rond de 70k. Die is als een malle bezig geweest met die trainen.

This Post:
00
251996.9 in reply to 251996.8
Date: 12/27/2013 6:42:56 AM
Overall Posts Rated:
327327
Ja ziek man, die drie topspelers samen van de Knicks verdienen samen al twee keer zo veel als heel mijn team samen

Maar net als bij Pilipinas is dat team gebouwd op een zwak fundament. De totale salarispost van de Knicks is 307.735 dollar. De maximale inkomsten van zijn stadion zijn echter 237.500 dollar. Maar die gaat hij never nooit krijgen in een derde niveau competitie. Dat gaat rond de 200k uitkomen. Dan nog de tv inkomsten van 78k en de fanartikelen. Zijn grote jongens zijn voornamelijk buitenlanders en hij heeft geen nationale teamspelers, dus die zullen niet heel hoog zijn. Kortom, hij draait net kiet, of hij draait elke week verlies.

This Post:
00
251996.10 in reply to 251996.9
Date: 12/27/2013 7:38:04 AM
Overall Posts Rated:
3535
Personeelkosten vergeet je en scouting.

This Post:
00
251996.11 in reply to 251996.10
Date: 1/7/2014 11:06:09 AM
Overall Posts Rated:
327327
Nou bro, vanavond speel je tegen Rio, ik zie dat je bijna al je wedstrijden tot nu toe rustig hebt gespeeld dus je teammotivatie zal wel lekker hoog zijn momenteel. Goed bezig! Vanavond weer een rustig avondje voor je lijkt het erop. Hierna een botje voor de beker en daarna NewYorkKnicks, en de Knicks hebben alle wedstrijden normaal gespeeld en je speelt thuis. Dus als de vormen nu ook nog goed uitpakken kun je misschien wel wraak nemen voor vorig seizoen playoffs ;)

Ik mag vanavond spelen tegen de waarschijnlijke nummer 3 of 4 van mijn divisie, maar ik speel hem nog lekker rustig, dus wie weet wordt het daardoor nog spannend ook

This Post:
00
251996.12 in reply to 251996.11
Date: 1/7/2014 4:11:37 PM
Overall Posts Rated:
44

Ik mag vanavond spelen tegen de waarschijnlijke nummer 3 of 4 van mijn divisie, maar ik speel hem nog lekker rustig, dus wie weet wordt het daardoor nog spannend ook :P


Het is verre van spannend geworden. Mijn spelers hebben ook lekker rustig aan gedaan. Waarom zou je je immers flink gaan inspannen tegen de #1 ;-)
Gefeliciteerd iig met de punten!

Zoals jullie weten ben ik een newbie en ben ik vooral nog aan het uitproberen. Is er ook ergens een tool waarmee je je ratings kan voorspellen?

Gr.

This Post:
11
251996.13 in reply to 251996.11
Date: 1/7/2014 5:58:07 PM
Overall Posts Rated:
3535
Denk dat ik tegen de Knicks speel om te verliezen. Mijn Chemistry is inderdaad uitertenmaten hoog. Week erop heb ik 2 moeilijke wedstrijden dus ik kan dat dan nog wel gebruiken. Aan de andere hand. Het is voor mij kijken wie ik loot in de beker, dan pas ga ik kijken of ik men beste spelers tegen de Knicks speel. Mijn chemistry zit nu hoger als ooit, en denk niet dat iemand anders uit deze league daarbij in de buurt komt. Tevens zit ik nu ruim in het geld deze week, en ruim in de verdiensten. Of er komt een speler van 30-40k bij of er komt een stadion update bij. Het is even kijken, maar grote plannen voor deze week :)

En tarkka iedereen is zo begonnen, ik ben in feite ook nog een Rookie. Ik zie serieuze kansen om in de playoffs ver te komen. De wunderboys heb ik wel kansloos van verloren, maar ik speelde met een fluttaktiek + men reserves deden grotendeels mee.

Als ik later dit seizoen thuis tegen hem speel en mijn goede spelers doen dan mee dan maak ik een serieuze kans. De nieuwe manager aan de kracht kant stelt niet bijzonder veel voor in mijn ogen. Heeft dure spelers rondlopen, als ik de juiste spelers op de juiste van hem zet dan komt het allemaal wel goed ^^.

En dit seizoen speel ik thuis tegen jou Oranjeman op tv. Nu maar even wel een opstelling maken, het is wel een belangrijke wil effe mij revancheren op jou ^^.

P.s. Tarkka als je vragen mocht hebben, drop ze hier maar neer, op het algemene forum, of in mijn inbox.

This Post:
22
251996.14 in reply to 251996.13
Date: 1/8/2014 3:40:04 AM
Overall Posts Rated:
327327
Ik snap wat je bedoelt Donar. In jouw divisie zijn er vier teams die om de nummer 1 en 2 seeds strijden. Ik heb aan mijn kant weinig tegenstand. Op papier zou Liverpool een concurrent moeten zijn, maar die gozer is bijna nooit online. Tarka komt er nu ook steeds harder aan, maar die loopt gewoon nog een seizoen achter. Nou, ik ben benieuwd wat je gaat doen met je cash dude. Is een keuze tussen kort of lang termijn. Als je echt denkt dit jaar te kunnen promoveren zou ik een speler halen, als je twijfelt is het altijd veilig om je stadion uit te breiden. Dat is een investering die je nooit meer verliest, investeren in een speler kan een flop worden, of je promoveert niet en dan heb je dat dure salaris voor niets een seizoen lang betaalt.

Ik kijk ook uit naar de game tegen jou, wordt een clash of the Titans Tenzij ik er tegen die tijd zó goed voor sta dat ik een loss wel kan hebben, dan speel ik hem rustig, het seizoen is nog lang, we gaan het zien.

Tarkka, klopt, nu jij het rustig speelde en ik bijna mijn sterkste team het veld in stuurde, werd het verschil groter dan ik had verwacht.
Een hele nuttige site is www.buzzer-manager.com daar kun je over héél veel zaken informatie krijgen. De perfecte ratings kan hij niet voorspellen, want dat is afhankelijk van taktiek, thuis/uit, rustig/normaal/alles of niets, etc. maar hier kun je wel informatie vinden hoe goed elke speler op elke positie ongeveer is. Je logt daar niet in met je BB password, maar met je veiligheidscode. Deze kun je maken/veranderen door hier in buzzerbeater naar instellingen te gaan en dan maak/verander veiligheidscode. Deze code gebruik je dan in combinatie met je inlognaam van BB op die site. Neem een kijkje zou ik zeggen.

This Post:
00
251996.15 in reply to 251996.14
Date: 1/8/2014 11:27:41 AM
Overall Posts Rated:
3535
Kijk er is een reële kans dat ik dit jaar kan promoveren. Met alle respect, ik heb lang niet het sterkste team. Maar op een of andere manier moet ik elk team kunnen verslaan. Ik denk niet dat ik dit jaar promoveren kans, dus denk dat ik weer een oude lul van 35 erbij word ofsow ;p en een uitbreiding. Of anders cash opsparen, ik kan wel nog 3 seizoenen gaan wachten totdat ik ga promoveren, maar daar heb ik totaal geen zin in. Dan zou ik net zo goed kunnen gaan stoppen als ik niet kan promoveren :p, dus moet toch eens wat. Draai nu bijna 2 seizoenen mee en het word nou langzamerhand wel eens tijd dat er resultaten geboekt worden. Ik denk dat ik weer 3de word dit jaar achter NYK en Wunderboys. Maarja, de tijd zal het leren. ;)

This Post:
00
251996.16 in reply to 251996.11
Date: 1/10/2014 12:45:49 PM
Overall Posts Rated:
3535
Men trainee (18 jaar) is gepopt van passen van matig naar gemiddeld :)

En:

Staanplaatsen: 100
Zitplaatsen: 100
Luxe Zitplaatsen: 0
VIP Boxen: 4
De verbouwing zal klaar zijn over ongeveer 7 dagen.


Miss later nog kijken van de week voor een speler. Extra inkomsten volgende thuiswedstrijd :)

En als dit klaar is zit ik op 20 vipboxen :)

Advertisement