BuzzerBeater Forums

Danmark - II.4 > træning af danske talenter

træning af danske talenter

Set priority
Show messages by
This Post:
00
253022.6 in reply to 253022.5
Date: 2/28/2015 2:21:59 PM
Overall Posts Rated:
55

Mange tak for svaret.

Mener du det er bedre at satse på at træne 3 spillere op som eks. Center i stedet for at træne på at træne så mange SF/PF/C som muligt i skudblokering ?

Rykker uden tvivl ned i div III så jeg må jo stå godt i draften, betyder det at jeg bør bruge mere end 10.000 pr/uge? Får jeg så tilbudt/vælger først på talenterne og koster de ikke mere end en nystartet klub kan betale ?

This Post:
00
253022.7 in reply to 253022.6
Date: 3/1/2015 5:13:26 AM
Bornholm Pro Basketball
II.2
Overall Posts Rated:
113113
ja det er 100 gange bedre og træne 3 spillere op som center end at træne så mange man kan på SF/PF/C. hold dig til Center på den du kan det. Nogle trænings øvelser, skal man vælge 2 positioner og det er fint nok. derfor kan man stå imellem at have 3-4 talenter. jeg foretrækker dog selv kun at have 3.

Det kan være ganske fint at rykke ned i div 3. der er ikke mange menneskelige styrede klubber. derved har du stor chance for at vinde ligaen og tjene penge og derefter få et frit draft.

Så lige nu, skal du se om du kan blive den i din liga som vinder mindst kampe.. så får du lov til at vælge først i draften.

alt efter hvor mange point du har lige nu, og om du tror at du bliver sidst i din liga, kan det være en god ide, hvis du har økonomi til det, at give den lidt ekstra point til draften. :)

den der vinder mindst kampe i grundspillet vælger først i draften. og talenter er klart det bedste og satse på som nystartet klub, der også skal bruge penge på stadion osv. Talenter er langt billigere end mellem gode gamle spillere :) derfor har nye klubber god mulighed hvis de får en heldig draft, som jeg selv havde for en del sæsoner siden efterhånden

/Nuderunner

This Post:
00
253022.8 in reply to 253022.7
Date: 3/1/2015 6:43:25 AM
Overall Posts Rated:
55
Okay. Så vil jeg satse på de 2 unge center spillere jeg har lige nu og når så økonomien bliver bedre så kan der indkøbes et endnu større center talent så jeg har 3, så må jeg se hvad draften indbringer :)

Har købt et par gamle nisser til de pladser jeg ikke træner, skulle jo gerne kunne slå computerholdene næste sæson.

Kan ikke undgå at blive sidst, da jeg møder den anden sidste plads om et par dage og han er langt bedre end jeg, så med mindre der er nogle der uddeler WO kampe til mig så skulle jeg være home free på den front. Ellers må jeg vel leve med at være anden vælger.

Når man vælger først i draften eller i det hele taget, koster talenterne så ikke noget at få til klubben ? dukker der bare en eks. 18 årig MvP spiller op kvit og frit hvis det er ham man vælger ?

This Post:
00
253022.9 in reply to 253022.8
Date: 3/1/2015 2:01:51 PM
Bornholm Pro Basketball
II.2
Overall Posts Rated:
113113
din 19 årige har et godt potentiale, men din 18 årige havde jeg skiftet ud hurtigst muligt også, med en der har absolut minimum det samme potentiale som din 19 årige. Men ellers så træn de 2 resten af sæsonen og så giv den fuld gas i draftet og start med 3 18 årige fra næste sæson.

Angående draft, kan man ikke se præcis hvor gode de er. man kan se via nogle stjerner og lidt forskelligt hvor gode de ca. er. derfor kræver draftet også en del held. men lad os tage det til den tid, når vi kan se draftspillerne. indtil da skal du bare sørge for at tabe alle kampe og få samlet en masse draftpoint ind :)