Han ser ju riktigt grym ut! Tycker definitivt att 12 borde räcka. Har du tänkt behålla eller sälja?Jag har meddelat i V885-forumet att vi flyttat hit, men han loggar ju inte in så ofta längre.
Han ser ju riktigt grym ut! Tycker definitivt att 12 borde räcka. Har du tänkt behålla eller sälja?Jag har meddelat i V885-forumet att vi flyttat hit, men han loggar ju inte in så ofta längre.Tror du det? Isf borde jag ju sen kunna nöta inside? Eller ska han få lite mer outside? Varför inside beror på hans längd som r lite effektivare för inside-träningen.Ok. Vi håller tummarna!
Han ser ju riktigt grym ut! Tycker definitivt att 12 borde räcka. Har du tänkt behålla eller sälja?Jag har meddelat i V885-forumet att vi flyttat hit, men han loggar ju inte in så ofta längre.Tror du det? Isf borde jag ju sen kunna nöta inside? Eller ska han få lite mer outside? Varför inside beror på hans längd som r lite effektivare för inside-träningen.Ok. Vi håller tummarna!Jag skulle nöta inside om jag var du!
Ja, SF, men med PF-inriktning.
Jag bedömmer väl det till strax över 40% att jag går upp. Jag är knapp favorit före Kingshill, men det finns ju alltid en skrällchans för övriga slutspelslag.
Medan ECO satsade på att kasta bollar från strafflinjär, så valde ECC att köra riktig träning även denna vecka:Daniel Claesson ↑popped↑ in Driving from proficient to prominent .