BuzzerBeater Forums

Nederland - I.1 > Seizoen 66

Seizoen 66

Set priority
Show messages by
From: Tesse
This Post:
00
324831.6 in reply to 324831.5
Date: 9/18/2024 6:22:49 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525525
Second Team:
The Milk
Iedereen van harte welkom! Ik verwacht zelf weer onderin mee te strijden aangezien de training van de 19-jarigen op dit moment voorop staat.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
324831.7 in reply to 324831.5
Date: 9/18/2024 10:22:30 AM
Kavala Den Haag
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
107107
Ligt inderdaad een mooie kans aan de blauwe kant, waar Smarties volgens mij inderdaad het beste voor staat voorgesorteerd. Ik moet me proberen in te houden, moet nog wat meer sparen en geduld hebben voor een mooie run...

Smarties of Drunk Pianoss?? :0

Last edited by kavalafc at 9/18/2024 10:22:58 AM

This Post:
00
324831.8 in reply to 324831.7
Date: 9/18/2024 11:12:08 AM
The Smarties
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
1919
Allereerst nog welkom aan de nieuwe teams in de DBA.

Mijn team is er ten opzichte van vorig jaar wel op achteruit gegaan (zelfs met de vorderingen van mijn trainees, waardoor ik wel een starter heb moeten laten gaan i.v.m. de anders te hoog opgelopen salarissen). Ik verwacht ook, gezien de selectie (salarissen) van Drunk Pianoss, dat ik zeker niet de favoriet ben aan de blauwe zijde, mijn doel was nog steeds voor dit seizoen handhaving. Ik twijfel wel enorm of ik nu al moet gaan investeren voor een kampioenschap of dit toch nog even uitstel (en nog iets meer sparen en me trainees uit positie kan laten spelen). Maar daar komen jullie vanzelf gedurende de komende weken wel achter (en ik zelf ook, haha).
Aangezien Primoss al biedingen heeft gekregen op minimaal 3 spelers, verwacht ik dat zij inderdaad wel zullen afhaken voor de bovenste posities. (aangezien er al was aangegeven niet meer terug te investeren voorlopig, maar de focus op het trainen te leggen)
Wordt een leuk seizoen, nu nog redelijk onvoorspelbaar, veel teams kunnen nog voldoende aanpassingen doen waarbij het kampioenschap voor een ieder mogelijk lijkt, veel ligt nog open. Heb er weer zin aan!

This Post:
00
324831.9 in reply to 324831.8
Date: 9/20/2024 8:24:01 AM
Flowy Foxes
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
1010
Dank voor het warme welkom!

Heel benieuwd hoe dit seizoen zich gaat ontplooien. Ook ik had er nog niet op gerekend te promoveren naar het hoogste niveau. Ik zal dan ook vooral bezig zijn om de financiën op orde te krijgen en te blijven trainen.

Op dit moment lijkt handhaving te hoog gegrepen. Benieuwd of dat halverwege het seizoen nog steeds het beeld is.

Succes allen!