BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > Tips
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
Happy 2009! Goede voornemens.....
9
Tips
8
NT - Noorwegen
25
U21 - Griekenland
8
NT - Andorra
7
U21 - Bolivia
6
NT- Azerbeidzjan
7
The Draft.
139
NT - Zweden
30
U21 - Oekraine
11
stadion
4
Nieuwe seizoen U21
1
NT - Macedoniƫ
13
Voorronde Europees Kampioensch...
3
NT spelers
3
NT Coach Nederland - Thijs76
17
National Team Debate Thread
22
NT - U21
6
Scouts gezocht + NT vs Austral...
14
Playoffs
36
<
>
Favorite Folders
Tips
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
BB-Patrick (1)
Tesse (1)
President (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Tesse
To:
President
This Post:
0
65985.6
in reply to
65985.4
Date: 12/28/2008 8:56:09 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525
Second Team:
The Milk
Die center die je te koop hebt gezet is een aardige om mee te beginnen. Maar als je centers gaat trainene kan je hem inderdaad beter vervangen voor een jongere speler.
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
GM-PatjeBono
To:
President
This Post:
0
65985.7
in reply to
65985.1
Date: 12/28/2008 9:16:55 AM
Overall Posts Rated:
506
Ik heb even snel een blik geworpen op je team. Ik zie al 2 mooie trainees rondlopen, Bernlef en Van Rijswijk. Ik zou als ik jou was je richten op guardstraining op 2 posities. Dus PG/SG.
Probeer er nog 2 18/19 jarigen bij de halen met een salaris van rond de 3000-3500, die een beetje gelijkwaardige vaardigheden hebben. Van de 6 belangrijkste vaardigheden voor guards kan je het beste proberen om de slechtste vaardigheden minimaal zwak te hebben als je iemand aankoopt. Richt je verder op spelers met een potentieel van minimaal 4 en maximaal 6/7, deze zijn nog wel betaalbaar en kunnen zich mooi ontwikkelen.
Match 8 en Kracht 8 is gewoon een benaming voor je divisie, je speelt 2x tegen de teams uit je eigen divisie en 1x tegen de teams van de andere kant.
Zoals al eerder aangegeven staan er wat mooie posts op de forums, voornamelijk hier en in het help forum. Bekijk ook de "Belangrijke Topics" eens, daar zie je een mooi overzicht met topics waar je veel van kan leren.
PS; let er wel op de je de eerste 4 weken 50.000 beginnersbonus krijgt per week, maar dat dit daarna wegvalt.
Last edited by BB-Patrick at 12/28/2008 9:17:48 AM
Mark Unread
Ignore User
From:
President
To:
GM-PatjeBono
This Post:
0
65985.8
in reply to
65985.7
Date: 12/31/2008 11:02:41 AM
Overall Posts Rated:
2
Ik heb even snel een blik geworpen op je team. Ik zie al 2 mooie trainees rondlopen, Bernlef en Van Rijswijk. Ik zou als ik jou was je richten op guardstraining op 2 posities. Dus PG/SG.
Probeer er nog 2 18/19 jarigen bij de halen met een salaris van rond de 3000-3500, die een beetje gelijkwaardige vaardigheden hebben. Van de 6 belangrijkste vaardigheden voor guards kan je het beste proberen om de slechtste vaardigheden minimaal zwak te hebben als je iemand aankoopt. Richt je verder op spelers met een potentieel van minimaal 4 en maximaal 6/7, deze zijn nog wel betaalbaar en kunnen zich mooi ontwikkelen.
Match 8 en Kracht 8 is gewoon een benaming voor je divisie, je speelt 2x tegen de teams uit je eigen divisie en 1x tegen de teams van de andere kant.
Zoals al eerder aangegeven staan er wat mooie posts op de forums, voornamelijk hier en in het help forum. Bekijk ook de "Belangrijke Topics" eens, daar zie je een mooi overzicht met topics waar je veel van kan leren.
PS; let er wel op de je de eerste 4 weken 50.000 beginnersbonus krijgt per week, maar dat dit daarna wegvalt.
Ik zal even mijn training veranderen naar guardstraining...Ik had hem op balcontrole staan met 3 posities.
bedankt voor de verdere toelichting.
p.s. eregallerij is zonder dubbele L (eregalerij)
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images