Je mag trots zijn op je selectie! Een leuk team heb je om mee te starten. Salaris is in het algemeen een goede indicatie van de kwaliteit van spelers. Eerste indruk is dat je Small forwards en shooting guards redelijk trainbaar zijn. Dus ik zou je aanraden daarop te focussen qua training.
Een redelijke trainer heb je dan natuurlijk nodig. Dus alles is beter dan level 1 is slim om aan te nemen. Meningen verschillen in de hoogte van level. Sommige menem dat gelijk level 10 te nemen zonde is van het geld. Ik heb het wel gedaan.
Cash is king dus lijkt me niet handig om nu een dokter of/en Pr manager aan te nemen.
Nieuwe spelers kopen lijkt me op dit moment niet verstandig( gezien de instabiele lees dure markt); gewoon lekker wachten op de draft lijkt me. Moet je dus wel investeren in je scouting...bij de button training kan je de niveau selecteren. Aangezien je in heb geschreven dicht tegen het einde van de seizoen heb je nog een hoop in te halen que scouting zal ik je adviseren het maximum te investeren..Let wel op hoe lager je eindigt des te eerder mag je je eigen draft picken...
Probeer de fora te struinen voor meer info of stuur een mailtje.
Succes!
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."