BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Rik Smits bokaal (Beker)

Rik Smits bokaal (Beker)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
47518.60 in reply to 47518.59
Date: 9/19/2008 11:26:56 AM
Overall Posts Rated:
506506
Nee hoor, de invloeden van CT en TIE zijn niet zichtbaar in de ratings. In seizoen 3 waren ze nog wel zichtbaar, maar in seizoen 4 is dat gewijzigd, samen met de gehele wijziging van het enthusiasm systeem. Toen was het namelijk te makkelijk om gewoon een seizoen lang TIE te spelen zonder al teveel risico.

Tie en CT hebben nu invloed op hoeveel kans de spelers hebben om bijvoorbeeld het schot te raken of een rebounds te pakken, het muntje zal dan iets vaker de goede kant op vallen als je bijvoorbeeld CT speelt. Hiervan is niets terug te zien in de ratings.

Kijk maar in het verschil aan rebounds bij de wedstrijd van Binmei, terwijl Binmei 1 sublevel hoger rebounding had ;)

Last edited by BB-Patrick at 9/19/2008 11:30:25 AM

This Post:
00
47518.61 in reply to 47518.60
Date: 9/25/2008 8:09:11 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Vanavond gaan we weer los. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie gaan er vanavond verrassen of verrast worden?

This Post:
00
47518.62 in reply to 47518.61
Date: 9/25/2008 8:37:55 AM
Overall Posts Rated:
506506
HvB tegen Floppzzy is de wedstrijd van de avond denk ik.

This Post:
00
47518.63 in reply to 47518.61
Date: 9/25/2008 8:38:14 AM
Overall Posts Rated:
3636
Eens....maar kom nou eens met wat concrete voorspellingen en verwachtingen. DAN wordt het pas echt interessant.....

This Post:
00
47518.64 in reply to 47518.62
Date: 9/25/2008 8:40:35 AM
Overall Posts Rated:
3636
Precies de wedstrijd die ik vorige week direct na de loting aangaf. Wordt leuk!

From: Thijs

This Post:
00
47518.65 in reply to 47518.64
Date: 9/25/2008 3:02:16 PM
Overall Posts Rated:
9292
HvB flikt het hem weer!! Erg goed gedaan!

From: Dionysos

This Post:
00
47518.66 in reply to 47518.65
Date: 9/25/2008 3:39:43 PM
Overall Posts Rated:
3636
Idd goed gedaan HvB United en uiteraard alle overige winnaars.

Volgende week:

Icecream.... tegen GotRice

TOP! Het wordt een waar Inside gevecht!

This Post:
00
47518.67 in reply to 47518.63
Date: 9/25/2008 3:39:59 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Rustig aan grapjas, mijn previews in de beker zullen vanaf deze ronde weer tevoorschijn komen ;)

This Post:
00
47518.68 in reply to 47518.67
Date: 9/25/2008 4:30:06 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
We zijn ondertussen alweer aanbeland bij de laatste 16 ploegen en de wedstrijden worden steeds intenser! Het verschil wordt alsmaar kleiner en er is afscheid genomen van de zwakke broeders. Dus in navolging van het vorige seizoen een preview, van de sweet 16:

Oversight @ Talentinho: Dit seizoen heeft Oversight weinig makkies gehad in de beker, vanaf de 3e ronde was het constant een tegenstander van formaat. Tel daarbij op dat Oversight er patent op lijkt te hebben ploegen uit div. 2.4 uit te schakelen. Zal het ook lukken tegen de verliezend bekerfinalist van afgelopen jaar? (Geen voorspelling op mijn eigen game)

Chill-squad @ Norkopping Dolphins: Hoewel de Dolphins in seizoen 3 er met de beker vandoor gingen, is dit toch vrij duidelijk. Chill-squad is gewoon beter en de Dolphins lijken een rampzalig seizoen door te gaan maken. Chill-squad zien we in de kwartfinales.

Messi the Master @ Rotterdam Razors: De Razors zijn 1 van de 2 laatst overgebleven ploegen onder div. 2, hoe gaat dat uitpakken? Messi the Master komt voor het 2e jaar op rij erg ver met zijn outside-focus, waar de Razors het vooral van beuken onder het bord moeten hebben. Kiezen de Razors ervoor om met meer inzet dan Messi te spelen en worden de toppers opgesteld, dan zie ik hier een stunt en houden we een div. 3 ploeg erin.

Gelis @ Wimeagle: De bekerwinnaar lijkt onmogelijk te verslaan voor ploegen die niet in de DBA Pro zitten. Hoewel Wimeagle er alles aan zal doen met thuisvoordeel, zullen ze toch wat tekort komen.

Soepzooitje @ De Vette Nijlpaarden: Het team Soepzooitje kan alle kanten op. De mogelijkheid tot variatie is de kracht. Toch gaat dat hier de zege niet brengen, de Nijlpaarden zijn te sterk inside, helemaal tijdens een homegame.

Rijswijkerenzijnmooienaam @ ItTakes5ive: Twee teams uit de hoogste divisie gaan het tegen elkaar opnemen. Eerder dit seizoen in de reguliere competitie was het de NT bondscoach die zijn tegenstander ten voorstaan van alle fans vernederde. Hoewel de salarissen van ItTakes5ive doen vermoeden dat het nog wel eens spannend kon worden, zeg ik dat het niet echt spannend gaat worden. Ook Rijswijker zien we terug in de kwartfinale.

I.O. @ HvB United: Hier speelt de 2e ploeg uit div. 3 zijn wedstrijdje. Dit keer tegen reuzendoder HvB United. Helaas voor I.O. zal de pressie-verdediging van Bertje het niet toelaten dat I.O. onder de borden komt, anders was er een kans geweest. Nu zien we HvB, dat ook al in de PL met toppers uit de DBA zeer verdienstelijk meedeed, een ronde verder bekeren, zonder dat er spirit verloren gaat.

Icecream deluxe @ Got Rice?: Dit is met afstand het mooiste affiche van de 1/8e finales. Drievoudig landskampioen Riceball heeft aangegeven dit jaar de beker te willen winnen. Ysje heeft de enige titel binnen het Nederlandse basketbalwalhalla die Riceball nog ontbeert in seizoen 4 in de prijzenkast kunnen zetten. Om het nog mooier te maken, beide ploegen zijn ook elkaars rivalen! Deze 2 toppers hebben elkaar al 11 keer ontmoet in hun geschiedenis en slechts 1 keer wist Ysje een zege te pakken. Deze dateert echter alweer uit het begin van seizoen 4. Got Rice is onbetwist favoriet, maar mocht Ysje met meer inzet spelen dan kan hij tot aan het einde bijblijven. Hoe dan ook, ik zet mijn geld op een winst voor Riceball.

This Post:
00
47518.69 in reply to 47518.68
Date: 9/25/2008 6:36:04 PM
Overall Posts Rated:
77
Vorig jaar bij de laatste 32, nu al bij de laatste 16. En ik wil meer!

This Post:
00
47518.70 in reply to 47518.69
Date: 9/30/2008 7:32:47 AM
Overall Posts Rated:
22
Icecream deluxe @ Got Rice?: Dit is met afstand het mooiste affiche van de 1/8e finales. Drievoudig landskampioen Riceball heeft aangegeven dit jaar de beker te willen winnen. Ysje heeft de enige titel binnen het Nederlandse basketbalwalhalla die Riceball nog ontbeert in seizoen 4 in de prijzenkast kunnen zetten. Om het nog mooier te maken, beide ploegen zijn ook elkaars rivalen! Deze 2 toppers hebben elkaar al 11 keer ontmoet in hun geschiedenis en slechts 1 keer wist Ysje een zege te pakken. Deze dateert echter alweer uit het begin van seizoen 4. Got Rice is onbetwist favoriet, maar mocht Ysje met meer inzet spelen dan kan hij tot aan het einde bijblijven. Hoe dan ook, ik zet mijn geld op een winst voor Riceball.

Helaas wordt het niet zo mooi als men verwacht..Kzag dat Ijsje 3 blessures heeft!

En de mijne zijn eindelijk op tijd hersteld voor vanavond..2 weken kreupel gespeeld...:D

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Advertisement