Turpaan tuli tänään pinnalla. matsi 14631464. Ei pysty ymmärtää miten 9 pinnan johdon voi ryssiä 3 minuutissa. Mielestäni mulla oli osuvampi taktiikka peliin...
Periaatteessa homma kaatu siis ihan loppuun (johdin koko ajan matsia). Kaveri pelas perinteisen rik heti -> kello seis -> kolmonen nopeesti...
Vaikuttaako oman pelitaktiikan (puollustus) koko matsin ajan. Tyyliin 2-3 paikka antaa aina viimeisillä sekunneilla mahdollisuuden kaverille nakata vapaita kolmosia? Toisaalta kaveri heitti muutaman ohi, mutta napsi sitten lopussa 3-4 hyökkäyslevyriä aina heitoista. Eli mun inside defence ei sitten muka korjannu levareita, vaikk anatoi kaverin heittää kolkit rauhassa??? Ihmettelen siis istä, että jos mun 2-3 paikka oli lopussa "päällä" ja niiden back court siis sai riehua vapaasti:
- miksi ne heitti niitä kolkkeja, kun niiden taktiikka oli look inside
- miksi mä en saanu levareita (mun taktiikka 2-3)
- miksi ne pisti ne kolkit sisään, jos mun jätkät olikin iholla (coach osaa pistää lopussa oikeen moodin päälle)
- miksi mun jätkät heitti vaparit ohi
V*tuttaa, kun oli mahdollisuus pistää sarjajohtajaa päihin ihan noobiena...
Kommentteja pliiz! En siis tiedä miten olisin voinut tän paremmin hoitaa? Mun mielestä mul oli selvästi parempi taktiikka, oikeet jätkät oikeilla paikoilla ja vielä kotietu... En siis tod. tiedä, että mikä tässä meni reisille?