Enda riktigt udda ovan är Spångas stora nettounderskott. Vet inte hur han lyckats generera så mycket pengar.
Det går inte bara att kolla på nettounderskott. Det kan finnas spelare som inte finns med i listan. En av mina första trainees har försvunnit från min lista. Jag har alltså mer i intäkter än vad min transferhistorik visar (ett par 100k, men ändå)
Tror det är när en spelare blivit avstängd för fusk eller nåt . Minns att jag till slut hittade honom genom att gå tillbaka till säsong 10 å kolla på mina spelade matcher, men kommer inte ihåg om spelaren fortfarande var aktiv, eller om han blivit retired.
Sen Chesperito, så får jag väl erkänna att jag hade fel då, om ni (alla treor utom $lamdunker$) ligger på minus i kassan. Menade dock aldrig att alla hade 15 miljoner i kassan. Chesperito har ju inga monsterlöner direkt och om han inte sitter på svindyr personal så tror jag ändå fortfarande att det finns ett par miljoner i kassan. Intäkter på 850+ och löner på drygt 500k ger ju ett "hyfsat" + varje vecka om man inte har Mourinho som tränare, Dr House som läkare å typ Ari Gold som PR manager...
Min ekonomi är ju dock bland de sämsta i div II skulle jag tro. Spångakillarna hade ju typ 1,5 ggr mina intäkter när han va i 2:an. Så det finns säkert saker jag kan göra själv för att minska glappet.