Als ik die prijzen voor een level 6 (rond de 1,0 miljoen voor 30k salaris) vergelijk met wat er nu voor een level 6 wordt betaald lijkt het juist goedkoper te worden, omdat die prijzen nu voor een trainer met rond de 23-26k salaris wordt betaald.
Zit nu zelf namelijk ook naar een nieuwe trainer te kijken met mijn HoF draftee en ben even gaan rekenen; als je een level 6 trainer koopt voor 1 miljoen die ongeveer 10k salaris meer heeft dan een level 5 die je voor 500k koopt, dan betaal je over 10 seizoenen dus 1,9 miljoen meer voor het verschil tussen een level 5 en 6 (10k x 14 weken x 10 seizoenen is 1,4 miljoen plus 0,5 miljoen extra aanschaf). Als je 3 spelers traint, moet je voor dat bedrag dus 633k meer waarde per speler erbij trainen, dat is voor een volledig getrainde HoF speler best makkelijk te bereiken lijkt me?
Maar ben het wel eens dat dit alleen voor de hoogste potentie spelers de overweging waard is. Ik heb afgelopen seizoen met een level 5 trainer en level 4 jeugdtrainer getraind i.c.m. sportzaal niveau 3, en heb 14 pops gehad (ook 1ste week gemist en volgens mij nog een keer gameshape en/of conditie getraind).