Men det beror ju på att treorna samlar pengar på hög medan sexorna gör av med alla pengarna....Försår¨nget är alltså på det ekonomiska planet snarare än det mentala planet...Var får du det att treorna samlar pengar? Kan du visa mig var jag har den gömman isf!Jag vill också få tag på min gömma. Jag misstänker att det är den där sku88an som har snott våra pengar. Han hade ju uppenbarligen en lite större hög än han borde. GM-sglinkan kanske kan hjälpa till och fördela sku88ans överskott hos oss övriga treor?
Men det beror ju på att treorna samlar pengar på hög medan sexorna gör av med alla pengarna....Försår¨nget är alltså på det ekonomiska planet snarare än det mentala planet...Var får du det att treorna samlar pengar? Kan du visa mig var jag har den gömman isf!
Men det beror ju på att treorna samlar pengar på hög medan sexorna gör av med alla pengarna....Försår¨nget är alltså på det ekonomiska planet snarare än det mentala planet...
Som ni alla ser ovan så är ett inlägg raderat! Jag hade skrivit översittare riktat till sglinkan. Detta mail fick jag, > Klickade fel och raderade ditt inlägg (155600.69)...> > Du skrev: Översittare!! Ge hit pengarna!!> > Mohahahahahahaaaaa!!![/i]Tycker det inte är mer än rätt att publicera detta mail för er andra. Vill visa på vilken GM vi verka ha fått!!
Som ni alla ser ovan så är ett inlägg raderat! Jag hade skrivit översittare riktat till sglinkan. Detta mail fick jag, > Klickade fel och raderade ditt inlägg (155600.69)...> > Du skrev: Översittare!! Ge hit pengarna!!> > Mohahahahahahaaaaa!!![/i]Tycker det inte är mer än rätt att publicera detta mail för er andra. Vill visa på vilken GM vi verka ha fått!!Det stämmer, förutom det fetmarkerade, där jag i orginalmailet bad om ursäkt och frågade om du kunde lägga in samma sak igen eftersom det inte går att oradera...
Som ni alla ser ovan så är ett inlägg raderat! Jag hade skrivit översittare riktat till sglinkan. Detta mail fick jag, > Klickade fel och raderade ditt inlägg (155600.69)...> > Du skrev: Översittare!! Ge hit pengarna!!> > Mohahahahahahaaaaa!!![/i]Tycker det inte är mer än rätt att publicera detta mail för er andra. Vill visa på vilken GM vi verka ha fått!!Det stämmer, förutom det fetmarkerade, där jag i orginalmailet bad om ursäkt och frågade om du kunde lägga in samma sak igen eftersom det inte går att oradera...Jag tar för givet att det här innebär att Jacob inte kommer på fråga när du börjar dela ut Sku88ans miljoner och att min andel därmed blir högre?