Vihdoin ja viimein tuli nuo odottamani asiat, eli OP:n treenaus vinkit/ohjeet/miten haluaisitte.
itse kun olen katsonut noita vastauksia, niin omasta mielestäni varsin mielenkiintoiselta vaikuttaa molempien mietteet.
Eli kyseessähän oli toisinsanoen kuinka minun pitäisi treenata miestä, jotta hän olisi tarpeeksi hyvä u21 tiimiin. Omasta mielestäni kummankaan ehdokkaan ehdotukset olivat hyviä, mutta ehkä jotain korjattavaa löytyisi, atsiilla oli aivan liian heikko ulkopakki, tuolla treenillä ehkäpä joku III-IV dirren joukkue voisi treenata pelaajaa, kun palkka ei nousisi liikaa. Kingi44n ehdotus kuulostaa omaan korvaan ehkäpä hieman paremmalta, mutta itse hieman vierastaisin tuota yhden kauden syöttöreeniä.
Olisin ehkä itse odottanut että tuollaisesta miehestä oltaisiin tehty jonkinlainen spesialisti u21 tiimiin, kun molemmat halusivat joukkueeseensa paljon noita spessuja, miksi kumpikaan ei rohkeasti ottanut ja yrittänyt tehdä OP:sta SG-paikalle ulkotaktiikkaan kovaa luuta? oltaisiin jätetty syöttö sinne kelvolliseen ehkä, ja keskitytty heittoihin+pakkiin ja kuljettamiseen seuraavat kaudet? Kiitoksia ehdokkaille mietteistä, ei tämä tehtävä ollut mistään helpoimmasta päästä, ja tämä ratkaisi varmaankin oman ääneni kohtalon!
PS: olisi kiva saada vielä molempien mietteet miksi ei OP:sta tehtäisi sitä hyökkäysperttiä ?