Pelaajat ja valmentajat kyseenalaistaa valmentajan valintoja. Ei valmentajan tarvi selitellä miksi näin tekee.
Ei tietenkään tarvi. On olemassa sanonta, että mikään muu ei ole pakko kuin köyhän kuolema.
Valmentajalla on siis täysi oikeus pitää suunsa kiinni. Ja äänestäjillä on täysi oikeus olla äänestämättä. En mä ymmärrä mikä on sen mykkäkoulun autuaaksitekevä ominaisuus.
Tottakai krittiikiä pitää antaa, mut asiallista.
Onko joku antanut asiatonta kritiikkiä?
Vaalit on sitä varten, että jos tuntuu että itsellä olisi enemmän aikaa ja energiaa tutkia näitä juttuja ja paremmin niin ehdolle vaan.
Tällä logiikalla kansanedustajia saa arvostella vain kansanedustajaehdokkaina olleet. En ole samaa mieltä. Mulla ei ole aikaa.
Mut eiköhän anneta Naiconille työrauha,
Mielestäni ei, vaan jos on kritisoitavaa, niin kritiikkiä saa ja pitää antaa. Ei jeesjees-miesten kerho saa ikinä mitään kehitystä aikaiseksi.
ainakin seurajoukkueen meriitit puhuu puolestaan.
Olen samaa mieltä.
Ei kovin hyvä taso Suomessa kyllä ole, jos ei riitä 8-10 miestä ees vertailuun pelipaikkojen välisessä taistelussa.
Tästäkin olen samaa mieltä, mutta samalla ajattelen että, jos tilanne on tällainen, niin rajat on liian tiukalla.