Er is een poll geweest. Maar ik heb nooit echt het gevoel gehad dat er serieus over gestemd was. Maargoed... moet je bij LA-Patjebono zijn voor dit =S
Ten eerste niets is definitief
We kunnen het altijd allemaal nog veranderen, het is tenslotte maar een naampje, een simpel woordje voor de hoogste klasse
Hmm ik vind het een beetje raar dat je dit zegt eigenlijk. De poll zie je hier, jij hebt zelfs gestemd voor Topklasse en later dit veranderd in DBA. Omdat er toen minder actieve manager waren zijn er logischerwijs ook relatief weinig stemmen uitgedracht. Desondanks is er daar wel een consensus bereikt, waar ik nog niet eens een stem heb uitgebracht ook.
Poll:
(14262.30)Jouw Stem voor DBA:
(14262.53)Op zich snap ik het argument over orginaliteit ook niet echt, als daarbij Topklasse wordt aangedragen. Topklasse is rechtstreeks uit het voetbal geplukt en de vraag is ook maar of we die naam mogen gebruiken, aangezien dit ook de officiele benaming wordt van de tussenklasse tussen profs en amateurs.
DBA vind ik eigenlijk wel iets uitstralen, net als elke leek weet dat NBA het walhalla van de Basketball is. Dat vind ik DBA nog niet eens zo heel gek eigenlijk.
Maar zoals gezegd er is altijd ruimte voor discussie, bedenkt wel dat hier in BB veel namen niet mogen omdat de BB's veel afkeuren met de reden 'copyrights'.
Als mensen met goede argumenten komen waarom DBA veranderd moet worden in een andere naam, en goede argumenten hebben waarom die andere naam dan zo goed is, waardoor de meesten overtuigd raken van die nieuwe naam is er natuurlijk geen probleem.
Ik zelf heb geen voorkeur, ik ben alleen maar de persoon die het doorgeeft aan de BB's.