BuzzerBeater Forums

BB Andorra > TMundial P3: AND-Suecia

TMundial P3: AND-Suecia

Set priority
Show messages by
From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
162948.7 in reply to 162948.6
Date: 11/2/2010 6:18:12 AM
Overall Posts Rated:
916916
No vaig veure el partit, pero segurament la 2-3 ens va beneficiar bastant tirant des de fora no? Almenys pels percentatges del borras que sembla un exterior, diria que millor la seva individual que una 2-3... Inclus pel nivell d'assistencies que vam donar(bastant alt, tenint en compte que vam jugar fora casa) ja dona una pista que la seva 2-3 no era molt eficient.

És un dels motius pels que mai m'han agradat els jugadors monoskilled, per exemple en la posició de base que només tinguin DE i pases, limita massa el atac en si i sempre es poden tenir ocasions per fora per anotar i si hi ha una 2-3 encara més...

PD: Per cert, no t'agrada arriscar una mica tenint mantener en cas de falta? És una opció més, però crec que val la pena correr el risc a vegades fan 2 o 3 faltes ràpides i pot ser que un jugador important no arribi els 25 minuts o als 20. Jo personalment quan ho feia en l'absoluta de tots els partits que ho tenia posat nomes 1 o 2 vai arribar a sofrir una expulsió ràpida de un jugador i si expulsaven un jugador finalment, normalment rondava els 35 minuts ja.


Igualment, tenint en compte el nivell de rival i el seu últim quart encara està bastant bé el resultat pel average.

Last edited by Marot at 11/2/2010 6:19:21 AM

From: Xtc

To: Xtc
This Post:
00
162948.8 in reply to 162948.6
Date: 11/5/2010 5:03:31 AM
In your face
II.2
Overall Posts Rated:
121121
Mal colofó a la setmana amb l'Adrover passat de minuts, difícilment millorarà el respectable de forma, i el pitjor Borràs amb més de 100 minuts.
També veig que les prèvies i les cròniques són cada cop menys comentades, suposo que cada vegada desperten menys interès. Pot ser que es vegin reduïdes, pq poden acabar de donar pistes al rivals.. i com que tampoc aporten caliu al forum..

From: Cagallo

To: Xtc
This Post:
00
162948.9 in reply to 162948.8
Date: 11/5/2010 7:32:54 AM
Overall Posts Rated:
1111
Mala sort amb les formes... únicament els interiors semblen donar la talla amb varios excelents. Això pot posar les coses fàcils a la defensa del proper rival! (ara no recordo qui toca).

I aviat farreró i josep borràs acabaran sent agents lliures, pq el los muchachos no es connecta... és una llàstima, pero esperem q sigui aviat pq el farreró es un dels millors interiors q tenim i ara està en inepte de forma, el pobre...

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
162948.10 in reply to 162948.8
Date: 11/6/2010 1:09:45 PM
Overall Posts Rated:
916916
Per cert, aquesta setmana, com ja et vaig dir per privat, crec que tenim moltes opcions de guanyar a un rival que inclús es superior a nosaltres.

De moment estic segur que el dilluns després del partit tindrem ja un balanç de 2-2 tot i tenir baixes formes :)