Pikasesti katoin noiden valkkujen hintoja, mutulla ei edes hirveen isoja eroja ostettaes, mut palkka taitaa ol sen n. 10k/vk enemmän.. En sitten tiedä kumpi on parempi ja treenissä suht pieni ero käsittääkseni.
Kova jengi sulla on ja kun sen viel eilen pikasesti katsoin läpi, niin tuli tunne, että halutessas pystyt kyllä ennen mua nouseen.. Mul on talous aika + - 0, joten ei kovia vahvistuksia pysty hankkiin, toki yhest treenikkeest voisin luopua ja sitä kautta vähän massiakin saamaan..
Sullahan on hyvällä mallilla ja helkutin hieno homma, et oot lähtenyt USA:n.. Itseäni harmittaa, että jäi omast mielest omat kortit lopulta katsomatta loppuun asti. Noh, ei tietenkään määräänsä enempää, mut mut... Kavereita sin on lähtenyt ja aika kovaa on alkuun ollut kyyti, mut kehityksen kannalta varmasti palvelee paljon paremmin kuin dirre pelit täällä. Toivottavasti kaikki menee suunniteltua paremmin sulla siellä!
Itel ollut semmonen politiikka, et pysyn anonyymina tämmösis, et en viitsi itsestäni liikaa paljastaa... Takahikiältä oon lähtöisin ja "uran" kannalta tärkein päätös oli, kun jätin lähtemättä urheilulukioon. Aattelin, et pystyn kehittymään itekseni/pienessä seurassa lukion ajan ja toi vaihtoon lähtökin oli mielessä. Noh, elämä vähän vei ja kehittyminen tais tyssätä. Lisäksi uudessa seurassa loukkaantuminen kauden alkuun ja sitä kautta jäi pelipaikka puolittain lunastamatta. Noh, mutta pointtina siis, että oma potentiaali jäi katsomatta loppuun ja se joskus harmittaa. Junnuissa tuli joskus muutama harjotus-MJ-peli käsittääkseni pelattua, mut varsinaiset pelit jäi pelaamatta. Semmonen oma historia lyhykäisyydessään lajin parissa ja se on jatkunut pääkaupunkiseudulla kaveriporukas höntsäilles aladivareita. Välil käynyt treenailees vähän kovempien jengien kans, mut ei sen ihmeempää.. Jos toi risa polvi kestäis sen verran, et jollain tapaa pystyis pelaileen viel 50-60-vuotiaana, niin oisin todella tyytyväinen... ;)
Välil on tullut vähän itseä rääkättyä ja katsonut noita matseja streaminä ja monta kertaa "ajautunut" YO-koriksen pariin.. Toki viime aikoina en niin kartalla oo ollut noista (yo)jengeistä, joten yleensä oon valkannut nimen perusteellla tai kattonut vaan, mis on tiukka peli.. NBA:ssa on se huono puoli, et ne mainokset on ain välil vähän liikaa, toki hyvässä matsissa ne ei haittaa, mut huonommis alan ain surffaileen..