en die ene club die nu bovenaan staat dan?
Dat was ooit een heerlijke club waar de rust tot grote successen leidde. Helaas is dat het verleden, en laat Mr Munsterman zich de laatste jaren gek maken door een lading succes supporters die niet weten wie er voor NKufo in de spits stond, laat staan ooit de binnenkant van het stadion hadden gezien zo'n vijf jaar geleden. Munsterman panikeert nu door trainingswissels en "PSV beleid", betaalt veel te grote transfersommenen en legt te weinig focus op de jeugd. Hopelijk verlaten ze die 'dark-side' snel weer, al moet ik wel zeggen dat ze het dit seizoen boven verwachting goed doen. Toch denk ik dat dit voornamelijk komt door hun extreem makkelijk programma in het begin van het seizoen (helpt om in de winner's flow te komen
) en denk ik dat ze duidelijk te kort komen tegen de favorieten (PSV, Ajax) net zoals Feyenoord dat doet.
Ik kan genieten van de manier waarop Ajax en Feyenoord hun organisatie hebben opgezet, hopelijk kunnen we weer een Europese beker pakken in de komende 5 jaar, wellicht met het Nationale Team, anders wel doordat Ajax of Feyenoord ver komen (al is het 'maar' de UEFA Cup - schande trouwens hoe die NL teams dat dit jaar aanpakten). Als dat financial fairplay nu eens doorkomt zal dat wel moeten lukken