Tervehdys vaan kaikille!
Mitä tarvitaan maajoukkueen peräsimeen löytyy minusta: minulla on ihan hyvä kokemus pelistä, minulla koripallo tausta, Hattrick managerointi peliäkin on tullut pelattua useamman vuoden, tärkeä asia, joka tulee aina esille minulla on aikaa ja käytän useita tunteja Buzzerbeateriin muutenkin, ja uskallan väittää, että oma joukkueeni on yksi suomen parhaimmista joukkueista.
Minullakin EM-kisoihin on suunnattu, ja viimeistään kaudella 6 olisi taivoitteet täytetty. Itsellänikin oli jo muutama viikko sitten jo tuo sama idea eli ryhmän kokoaminen. Ryhmässä on jo kaksi jäsentä ja muutamaa henkilöä olen ajatellut vielä kysyä mukaan. Pienet esittelyt nimettömänä näistä kahdesta jäsenestä, ensimmäinen on matikka nero joka osaa laskea otteluiden tuloksia aika tarkalleen, tietysti otteluissa on tietysti tuurinkin osuus, joka hieman tietysti sotkee vähän, mutta erot eri taktiikoilla hän osaa laske aika tarkasti. Hänellä on myös Hattrick tausta ja osaa sielläkin laskea tulokset maalin tarkkuudella ja virheitä tulee aika harvoin. Pienehkön kokemuksen takia hän ei ole vielä ehtinyt selvittää kaikkea pelimoottorista ja sen saloista. Toinen taas on hieman kokeneempi peli tausta myös Hattrick tausta löytyy, ja hänellä on loistava kyky löytää kyvykkäitä pelaajia maajoukkueeseen.
Kiitos, että jaksoitte lukea tämän pienen tekstin pätkän ja muistakaa se, että en vain itse vaikuta maajoukkueeseen ryhmäni kanssa, vaan kaikki ovat siinä mukana samalla mitalla kehittämässä maajoukkuetta treenaamalla pelaajia ja antamalla "risuja ja ruusuja" joukkueen parantamiseen, ja toivottu foorumin tiedotus kohta maajoukkueen etenemisestä tulee hoitumaan helposti.
Kiitos vielä kerran ja muistakaa äänestää.
-Murfield-
Vaalien ehdokas numero 1