Heippa!
Täällä panu93, kuuleeko maa?
Olen ollut kuussa viimeiset 3kk, joten ei hajuakaan U21-vaaleista. Olisin ilman muuta ollut mukana mutta tieto ei ylety näin kauas. Itse BB:ssä olen pystynyt käymään säännöllisin väliajoin mutta kuuhun ei siis päivity mj-asiat. Harmittaa, tiedättekö, voi peijoona! Olisin halunnut muutaman muutoksen koko organisaatioon, mainittakoon uusi logo jota olen kehitellyt täällä kuussa noin 2 kuukautta. Lisäksi minulla olisi myöskin U21-joukkueeseen muutama pelaaja joita muut eivät näköjään ole vain huomanneet. Lisäksi minulla on jopa errittäin lämpimät välit ystävääni, MJ-valmentaja zafmaniin. Hän on hieno mies, joka ei muutoksia karta. Rakastan ja arvostan!
Noh, kuussa on kuitenkin ollut mukavaa ja olen scouttaillut muutamia pelaajia täälläkin päin. Löytöjä on tehty ja ensi vuonna MJ-aatoksen koittaessa minun täytyy olla mukana, jotta voin toteuttaa itseäni ja nostaa Suomen koripallon aivan uudelle tasolle, taistelemaan jopa euroopan ykköspaikoista. Näen meinaa Suomessa enemmän potentiaalia kuin esim. Italiassa.
En tiedä annanko kenellekkään omaa ääntäni, sillä en usko näiden ehdokkaiden kykyihin, paitsi vissiin oldtimerin. Tosiaan kun huomasin vaalien olevan käynnissä, olin sillei ai saatana! Itkuhan siinä tuli mutta pullotin kyyneleet.
Toistan, kuuleeko maa (oldtimer), täällä panu93!
Kiitos kun sain vain ilmoittaa faktoja, kiittäen vissii vielä, panu93!