Haha ja precis, finns alltid något att klaga på :)
Jag tror om jag ska vara helt ärlig att svängningar kommer alltid men det är svårt att förutse exakt när de kommer, och ett "normalläge" finns egentligen inte, framförallt ska man inte förvänta sig att det snabbt går tillbaka. Nu har marknaden ställt in sig på en ny prisnivå och det krävs något för att få den att röra sig ner igen. I grunden handlar det om tillgång och efterfrågan och uppenbarligen har folk haft mer pengar till spelare än vad det har funnits tillgängliga spelare. Nu gäller det bara att anpassa sig efter situationen och det man förlorar på karusellen kan man istället tjäna in på gungorna.
Det jag tycker är sunt nu är att det lönar sig att träna igen som det var när jag började med BB och att det är svårare att bara bunkra pengar och sedan satsa allt på en överspendering för att vinna (något som visserligen visat sig vara svårt för de som har försökt). Nackdelen är att tröskeln till SBBL blir större och att det därför blir svårare för lag underifrån att etablera sig, men det är precis som förr i tiden absolut inte omöjligt.