BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaaliväittelyt / National Team Debate Thread

Vaaliväittelyt / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: ietu

This Post:
00
109475.73 in reply to 109475.71
Date: 9/12/2009 3:46:22 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Eihän joukkueelle ole liian haitallista kehittää U-21 pelaaja, ilman, että joukkue kärsii liikaa. Treenaa lupaavaa pelaajaa 3-4 kautta, ja siinä sivussa treenaa 2 eri miestä, jotka sitten myy ja ostaa rahoilla muita pelaajia.


Asia onkin hieman eri tuolla Mestiksessä, jos siellä alkaa treenaamaan 18v jannuja niin pitää olla muitten paikkojen pelaajat suht. kovia. omasta mielestä vielä II.d-->ja eteenpäin pystyy vielä 18v jannuja treenaamaan, mutta naicou on yksi outolintu tällä saralla kuitenkin jos oikeasti haluaa treenata pelaajia maajoukkueeseen, pitää kysyä valmentajalta mitä hän haluaisi pelaajalle harjoituttavan.

From: orkki555

To: ietu
This Post:
00
109475.74 in reply to 109475.73
Date: 9/12/2009 6:57:03 AM
Overall Posts Rated:
66
oon ollut valmentajaan jo yhteydessä.

From: panu93
This Post:
00
109475.75 in reply to 109475.74
Date: 9/12/2009 7:47:18 AM
Overall Posts Rated:
11
Heippa!

Täällä panu93, kuuleeko maa?

Olen ollut kuussa viimeiset 3kk, joten ei hajuakaan U21-vaaleista. Olisin ilman muuta ollut mukana mutta tieto ei ylety näin kauas. Itse BB:ssä olen pystynyt käymään säännöllisin väliajoin mutta kuuhun ei siis päivity mj-asiat. Harmittaa, tiedättekö, voi peijoona! Olisin halunnut muutaman muutoksen koko organisaatioon, mainittakoon uusi logo jota olen kehitellyt täällä kuussa noin 2 kuukautta. Lisäksi minulla olisi myöskin U21-joukkueeseen muutama pelaaja joita muut eivät näköjään ole vain huomanneet. Lisäksi minulla on jopa errittäin lämpimät välit ystävääni, MJ-valmentaja zafmaniin. Hän on hieno mies, joka ei muutoksia karta. Rakastan ja arvostan!

Noh, kuussa on kuitenkin ollut mukavaa ja olen scouttaillut muutamia pelaajia täälläkin päin. Löytöjä on tehty ja ensi vuonna MJ-aatoksen koittaessa minun täytyy olla mukana, jotta voin toteuttaa itseäni ja nostaa Suomen koripallon aivan uudelle tasolle, taistelemaan jopa euroopan ykköspaikoista. Näen meinaa Suomessa enemmän potentiaalia kuin esim. Italiassa.

En tiedä annanko kenellekkään omaa ääntäni, sillä en usko näiden ehdokkaiden kykyihin, paitsi vissiin oldtimerin. Tosiaan kun huomasin vaalien olevan käynnissä, olin sillei ai saatana! Itkuhan siinä tuli mutta pullotin kyyneleet.

Toistan, kuuleeko maa (oldtimer), täällä panu93!

Kiitos kun sain vain ilmoittaa faktoja, kiittäen vissii vielä, panu93!


Message deleted
Message deleted
Message deleted
This Post:
00
109475.79 in reply to 109475.69
Date: 9/12/2009 8:39:56 AM
Porvoon Jarmo
III.1
Overall Posts Rated:
788788
Toi kestävyys on toki tärkeää,millä tasolla se pitäisi olla..en oikeasti tiedä.joissain taktiikoissa se on erittäin tärkeää ja pysyyhän pelaajien taidot pelin loppuunasti korkealla jos sitä kestävyyttä löytyy.
koska kaikki kestävyys treeni on jostain muualta pois,niin sille pitäisi löytää jonkinlainen "kultainen keskitie".

Missä olen parempi kun Oldtimer tai Pleksi? Mitä tässä ketään lähtee kusettamaan,molemmat herrat on varmasti paljon kokeneempia ja ymmärtävät pelimoottorin toiminnasta enemmän kun minä,joten en pysty itseäni heidän yläpuolle nostamaan.
Mutta kokemus karttuu ja virheistä oppii(olikohan toi joku biisi :) Vaaleissa on se hyvä puoli että jotkut äänestävät fiiliksellä,henkilöä ja silloin kaikki on mahdollista.

Tokihan heittävä takamieskin syöttöä tarvitsisi,mutta edelleen paljonko? kun itsellä ajatuksena kumminkin ollut että nuo heitot ja pakitukset saataisiin mahd. korkeaksi.
-EW-

This Post:
00
109475.80 in reply to 109475.79
Date: 9/12/2009 9:02:55 AM
Overall Posts Rated:
587587
Jätetään suosiolla vaalikeskustelun ulkopuolelle kaikki vaaleihin osallistumattomien kanssa käytävät hupailut. Niille voi hupailujen tasosta ja sisällöstä riippuen olla tilaa vaikkapa non-BB:n puolella. Vaalikeskustelu on kuitenkin tarkoitettu käytäväksi ehdokkaiden ja äänestäjien välillä ja keskustelun sisällön tulisi liittyä vaaleihin ja maajoukkuetoimintaan.

From: zafman
This Post:
00
109475.81 in reply to 109475.80
Date: 9/12/2009 10:42:52 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Nyt kun on päästy näihin pelaajien taitoasioihin, joista itsekin piti kysyä, niin mites erikoisroolien pelaajat.
Tarvitaanko niitä erikoisroolien pelaajia U21 joukkueessa?
Jos tarvitaan niin mitä itse olisitte hakemassa/kehittämässä?
Olisitko jotain tiettyä pelaajaa ohjeistamassa heti 18v johonkin tiettyyn rooliin, vaikka se johtaisi siihen että käyttöä tulisi vasta hänen täyttäessä 20 tai jopa 21v?

Suomesta meinaan ei löydy näitä erikoismiehiä juuri ollenkaan ja se tuo melkoisia onglemia maajoukkueeseen...

From: Pleksi

This Post:
00
109475.82 in reply to 109475.81
Date: 9/12/2009 10:55:47 AM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Eihän erikoisroolitetuista pelaajista haittaakaan ole. Esimerkiksi mielelläni pitäisin joukkueessa SF:ää joka on erikoistunut sisäpelaamiseen ainaisen ulkopelaamisen sijaan. Myöskin korinaluspelaajat voivat mielellään olla erikoistuneita levypalloihin ja puolustukseen. Kuitenkin erikoistuneet pelaajat tarvitsevat tietyn taktiikan pärjätäkseen heille tarkoitettuihin tehtäviin. Esimerkiksi jos hyökätään ulkoa niin silloin ei tarvita sisäpelaajille niin kovaa sisähyökkäystä, mutta silloin PF paikalla pelaavalla saisi olla myös ulkoheitot kohdallaan. Pelkästään hyökkäykseen erikoistuneita pelaajia ei mielellään joukkueeseen ota, sillä kentällä ollessaan he voivat toki olla vastustajan kauhu, mutta samalla myös heidän suurin lahjansa. Puolustus spesialisteja tarvitaan kentälle ja mielellään sellaisen joukkueeseen otan jos vain muutakin osaamista löytyy riittävästi.

Ja toki olisin heti valmis ohjeistamaan pelaajaa jo 18 vuotiaana tiettyyn suuntaan, jos vain managerilla löytyy halua kehittää pelaajaa siiihen suuntaan. Pelaajia erikoistamalla saadaan tietylle alalle tarvittaessa eri variaatioita pelaajista, jolloin vastustajan on vaikeampi lukea pelitaktiikka.

This Post:
00
109475.83 in reply to 109475.82
Date: 9/13/2009 3:24:00 PM
Overall Posts Rated:
2626
Hiljaista ja rauhallista tuntuu edelleen olevan täällä ja mukava huomata, että Panukin on vielä hengissä vaikka taistosta onkin ulkona.
Tuohon Zafmanin kysymykseen roolipelaajista pitää hieman kompata tuota Pleksiä ja juuri tuossa SF paikan suhteen. Muuten olen enemmänkin koettanut saada puolustus spesialisteja hieman lisää joukkueeseen, mutta edelleen tahtoo olla niin, että valmentajat treenauttaa hieman liikaa hyökkäysvoittoisia pelaajia, vaikka onhan siellä poikkeuksiakin.
No vielä hetki jännitystä ja sitten se ratkeaa, ketä onnellinen saa jatkaa U21-joukkueen peräsimessä seuraavat kaksi kautta.

-Oldtimer-

Advertisement