D) Nieuwe drafteesEigenlijk maar relatief weinig trainees die een goede trainingsplek hebben gekregen.
18, op volgorde van aantal SP- Ewoud van Weegen
(45078552) 18 jaar Fluisterwood. Begon op 54 TSP maar lijkt geen volledige training te krijgen helaas. Ik ga nogmaals vragen of hij wil trainen of verkopen.
- Tycho Beerlage
(45078986) 18 jaar Miami Hitte. Kan samen met Van Oort trainen.
- Kristian van der Mark
(45078443) 18 jaar buitenland. Begon op 51 TSP. Helaas geen contact met manager kunnen krijgen. En maakt daar ook geen minuten.
- Yves Fransz
(45078379) 18 jaar Quickboys. Ondanks contact met de manager wordt hij toch niet getraind helaas.
- Mel Edel
(45078755) 18 jaar Eindhoven Eagles. Hans was Kalebam net voor en ging er met dit mooie talent van door begin van het seizoen. Zijn HA en DR zijn erg laag, dus hij zal zeer snel bijtrekken qua TSP. Mooie legende speler en het hoogst aantal SP voor een 18 jarige legende deze draft.
- Laurens-Jan Duijker
(45078497) 18 jaar Nightearls. Cadeautje voor Ru met legende potentie. Wel laag aantal SP maar kan snel bijtrekken aangezien HA en DR zeer laag zijn.
Verder zijn er nog een aantal spelers maar heb ik geen contact gekregen met de managers. Betreft spelers met minder dan 50 TSP zoals Leonard Zwartjes, Bastiaan Breukhoven, Dave Dingboom, Sebastian Tol en Harm Jan Nieuwenhuizen. Begonnen allemaal met tussen de 47 en 49 TSP.
19, op volgorde van aantal SP- Arthur Gersmann
(45078510) 19 jaar Cruesli. Hoogst aantal SP van de 19 jarigen en traint mee met de andere trainees van Tesse.
- Ludo Bruhns
(45078472) 19 jaar Flexible Flamingo’s. Rovali traint hem wel maar niet met het oog op het NT helaas.
- Rudy Cobelens
(45078470) 19 jaar Nightearls. 2e cadeautje van Ru in de draft.
- Machiel Tragter
(45078489) 19 jaar Woodbridge Wreckers.
Verder zijn er nog een aantal spelers die niet getraind worden of net verkocht zijn in de hoop dat ze getraind gaan worden zoals Christian Reyskens, Mats Sminia (staat te koop), Riewerd Botzen, Jeremy Hoornik, Duncan Hofsteenge en Wouter Balvers. Allemaal tussen de 54 en 57 TSP.
E) Valt waarschijnlijk af25-29- Florian van Eendenburg
(36311281) 29 jaar (+1 TSP) guard buitenland. Staat op 125 TSP maar mist eigenlijk net 1 pop OD en 1 a 2 pops passing. Prima shooting guard verder. De huidige NT guards kunnen nog even mee en er komt een aantal spelers aan die Van Eendenburg voorbij gaan streven. Mogelijk dat Van Eendenburg in deze transitie alsnog opgeroepen wordt maar verwacht eigenlijk van niet. Manager wil hem wel verkopen voor de prijs die hij onlangs betaalde (4m) maar hij is volgens mij ook gecapped. Zal NT denk ik niet halen.
- Igor Esseling
(40326139) 25 jaar (+8 TSP) guard buitenland. 110 TSP eind vorig seizoen en ik verwacht dat hij het niet redt. Moet vooral nog OD bij (4 pops) en PA. Daarnaast nog wat JR. Vraag bij manager staat uit.
- Harald Flikkenschild
(37114920) 28 jaar (+3 TSP) big Basketballbreak Ballers. Op een aantal inside skills komt hij tekort voor het NT. Zat al tijdje op het randje, maar zal met deze leeftijd niet nog die pops binnen gaan halen vermoed ik.
- Hans Schutte
(38727997) 27 jaar (+5 TSP) big buitenland. Manager geeft nu zelf ook toe dat 60 inside SP niet meer te halen valt, in tegenstelling tot wat hij eerder beweerde. Zat er al beetje aan te komen. Wel balen, want met 124 TSP is het een fijne speler maar dus te allround en geen skills boven de 15.
- Radboud Ariens
(39943483) 25 jaar (+4 TSP) guard Team RHTM. Valt helaas ook af voor een NT plek.
- Wilmar van Soldt
(39482025) 26 jaar (+6 TSP) guard Real Felicitas. Twijfelgeval of hij het haalt. Zou nog kunnen en krijgt nog laatste OD en PA training. Maar eigenlijk ook nog JR nodig.
Last edited by Cowstreet at 5/11/2018 10:37:40 AM